ahh oke, jammer. Ik hoop dat ze de pumps die schattige in denhaag nog wel hebben. Tilburg en rotterdam in ieder geval niet. Iemand enig idee waar ze nog een new look hebben? Kan ik daar morgen even kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ook New Look maar al een tijd geleden.. Denk niet dat ze ze nog hebben!
Haha groetjes chucalala
Swaggers?? Heb ik gemist wat dat is?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef ChicaChula het volgende:
Ik denk dat ik donderdag deze ga kopen:
[ afbeelding ]
Vond ze vorige week al erg leuk toen ik er was.. En mijn zwarte Swaggers zijn echt all time favorite bij al mn vriendinnen en deze lijken er precies op maar dan paars en iets minder dik plateau
Hoe vallen deze bij jou? Bij een aantal reviews op de Topshop site schijnen ze nogal klein te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Van Topshop..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die hakken ook en bij mij zitten ze perfect.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:58 schreef n0a het volgende:
[..]
Hoe vallen deze bij jou? Bij een aantal reviews op de Topshop site schijnen ze nogal klein te zijn.
Heb ik in jou mijn gelijke gevonden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb die hakken ook en bij mij zitten ze perfect.
Aww ik pas hem nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:39 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik heb maat 36 en ze zitten perfect. Zeker niet te groot.
Ik vind ze allebei n beetje oubollig? Maar dat ligt misschien aan het modelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:25 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik heb bij van haren deze hakken meegenomen. Maar ik mag van mezelf maar 1 paar houden en ik kan niet kiezen!
Moet ik deze houden
[ afbeelding ]
of dit paar?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |