Die eerste en de laatste links!!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:45 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet mijn groene nog terug sturen! Snel doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ben nu met smart aan het wachten op mijn bestelde Forget My Boyfriends.
Heb wel meer heels gekocht afgelopen tijd, heb alleen (nog) geen foto's voor jullie.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Even langs de Sacha vandaag na het checken van mijn rekening.
Heujquote:
Schoenen zijn toch altijd een prioriteit bij jouquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heuj!!
Mijn schoenen, mijn prioriteiten.
Precies mijn punt. Ik eet wel gewoon wat vaker bij mijn moeder,quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:12 schreef 33 het volgende:
[..]
Schoenen zijn toch altijd een prioriteit bij jou?
Die Diesels zijn grappig zeg!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:37 schreef NoralyZ het volgende:
Ik heb net m'n schoenenkast uitgemest en met pijn in mijn hart doe ik o.a. een paar pumps van Diesel weg omdat ze me toch echt te klein zijn, dus meisjes met maat 40... Ik heb ook nog 2 paar andere pumps te koop staan, moet je even kijken bij m'n advertenties.
En ik ga zo m'n See by Chloe pumps ophalen
Ik vind het zoooo jammer dat ik die mooie Victoria's schoenen van je niet ga passen (te groot). Ik vind ze al Bjoetiefull sinds je ze voor het eerst postte!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:14 schreef ChicaChula het volgende:
Heb nog een paar sleehakken te koop gezet in t topic.. Maat 38 of hele smalle 39
Hahaha, helaas kan ik ook niet zeggen dat ze klein vallen..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo jammer dat ik die mooie Victoria's schoenen van je niet ga passen (te groot). Ik vind ze al Bjoetiefull sinds je ze voor het eerst postte!
Foto!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:37 schreef NoralyZ het volgende:
En ik ga zo m'n See by Chloe pumps ophalen
Stom stom. Beter hadden alle vrouwen (in dit topic) dezelfde maat :pquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaha, helaas kan ik ook niet zeggen dat ze klein vallen..
I know! Ik heb ze alleen echt way te klein gekocht. Ze zijn maat 40 maar vallen zelfs eerder als 39, terwijl ik meestal zeker 40,5 heb. Heb ze een keer of 3 aangehad, geloof ik... Jammer, mooie schoenen, echt leer, niet goedkoop. Ah well, vrouwen en schoenen, jullie kennen het wel geloof ikquote:
Die willen we nooit niet kwijt!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Jaaa vind ik ook
rimpelsteeltje, wil je je spatboots al kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |