Klopt, afgelopen nacht een uur met een amerikaan gepraat over sportquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:45 schreef rene90 het volgende:
omegle is best wel tof eigenlijk. Heb nu met iemand uit Mexico gepraat, is een meisje van 18 en ze woonde in de US. Alleen haar pa komt uit Mexico dus is met 45 jaar ontslagen en vandaar moesten ze terug naar Mexico omdat hij daar wel kon werken. Dus ze moest verplicht mee en zit nu in een bagger buurt waar ze niet zelf naar buiten mag vanwege het gevaar.
Het afgelopen jaar zijn er al 5 meisjes uit haar wijk ontvoerd.
Ik net weer één op omegle die gelijk begon over alles van lord of the rings, bleef maar lullen terwijl ik al had gezegd maar één deel half te hebben gekeken en het me niet zo trok.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt, afgelopen nacht een uur met een amerikaan gepraat over sport
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik net weer één op omegle die gelijk begon over alles van lord of the rings, bleef maar lullen terwijl ik al had gezegd maar één deel half te hebben gekeken en het me niet zo trok.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Zolder het volgende:
Vreemde: hoi
Vreemde: ik m
Vreemde: jij?
Jij: Hee
Jij: Ik v
Vreemde: leuk
Vreemde: jij ook beetje ondeugend?
Jij: Volgens papa en mama wel
Vreemde: haha
Vreemde: hoe oud?
Jij: 9
Je gesprekspartner heeft het gesprek verlaten.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Zolder het volgende:
Vreemde: hoi
Vreemde: ik m
Vreemde: jij?
Jij: Hee
Jij: Ik v
Vreemde: leuk
Vreemde: jij ook beetje ondeugend?
Jij: Volgens papa en mama wel
Vreemde: haha
Vreemde: hoe oud?
Jij: 9
Je gesprekspartner heeft het gesprek verlaten.
Doen zeg ik jequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef robin007bond het volgende:
Geachte heer Stegeman,
Op de site chatmetvreemden.nl blijken heel veel pedofielen te zitten. Om de proef op de som te nemen deed ik me voor als 16-jarig meisje. Gelijk waren er mannen van rond de 30 en 40 die met me zouden willen afspreken.
Eentje heb ik een "afspraak" mee gemaakt. Dinsdag 3 januari 2012, het station van Apeldoorn om 12:00. Uiteraard kom ik niet opdagen en laat ik hem daar voor niks wachten.
Het zou goed zijn als we meerdere van die ranzige pedo's daar zouden kunnen laten afspreken. Vervolgens kan Alberto ze keihard confronteren.
Laat maar weten wat jullie van het idee vinden.
Hoogachtend,
Robin
Zal ik het doen? Ik hoef alleen nog maar op de 'verzend'-knop te drukken.
ik ben nu met eens saaie lul van 25 aan het pratenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga dat 16-jaar veranderen in 14-jaar, dat maakt het wat meer strafbaar voor de daders.
wilde je die nou serieus sturen dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:02 schreef robin007bond het volgende:
God, Remlof wilt niet dat ik de mail stuur ofzo, maar wilt niet uitleggen waarom niet.
Waarschijnlijk zou ik FOK! in "diskrediet" kunnen brengen, maar de naam wordt nergens genoemd en opheldering wilt hij er ook niet over geven.
Voorlopig dus niet helaas. Hopelijk kan ik het versturen voordat de afspraak plaatsvindt.
Waarom niet? Het zou toch kostelijk zijn om te zien?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:06 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
wilde je die nou serieus sturen dan?
kan je toch niet maken manquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom niet? Het zou toch kostelijk zijn om te zien?
quote:At 00.00 tonight, the first thing I'll do is...
Stranger 1: is celebrate!
Stranger 1: with no pants on!
Stranger 2: Have a new years wank
Stranger 1: you m or f?
Stranger 2: M
Stranger 1: i'm 14 and f
Stranger 2: Cool
Stranger 1: i lost my virginity this year too
Stranger 1: how old are you?
Stranger 2: 20, was it good for you?
Stranger 1: the first time wasn't so great, but after that it was amazing!!
Stranger 1: if I fuck 2 more guys by midnight I'll have fucked 14 guys while I was 14
Stranger 2: Lol
Stranger 1: does that make me a slut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |