SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig delen:
#1 Computerfluisteraars Trollengrot
[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 31-12-2011 10:39:08 (telefoonnummer weg) ]
quote:You: how are the college party's at your place? Here in The Netherlands we all see how you guys party, with big cans of beer and things like that. Like 100 of students all together drinking and dancing in 1 house, is that all the real world?
Stranger: umm.... it depends what friends you have
Stranger: i think
You: and how does your college life looks like?
Stranger: It seems pretty good. I dont really know
quote:Op vrijdag 30 december 2011 04:01 schreef rene90 het volgende:
Nu kan ik net zo goed wakker blijven, over 2 uur de wekker
Ik moet echt werken, dus niet vakkenvullen ofzo:Pquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ben morgen de hele dag dood.
Ik hoef morgen helemaal niets te doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik moet echt werken, dus niet vakkenvullen ofzo:P
Nou volgens mij heb je inmiddels wel een nieuwe dagbesteding.quote:Op vrijdag 30 december 2011 04:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik hoef morgen helemaal niets te doen____
Ik moet straks (over 2 uur) weer werkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik hoef morgen helemaal niets te doen____
De hele dag FOK!ken en litres koffie drinkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb je inmiddels wel een nieuwe dagbesteding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nachtje doorhalen dan maar?quote:Op vrijdag 30 december 2011 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moet straks (over 2 uur) weer werken
Ja ik heb hetzelfde, die van mij gaat 6 uur maar zelfde verhaal..quote:Op vrijdag 30 december 2011 04:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen, hoor ik m'n wekker echt niet over 53 minuten
Even doorhalen dan maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde, die van mij gaat 6 uur maar zelfde verhaal..
Ben benieuwd hoe ik eindig morgen, maar ach we hebben alvast het ritme voor oud en nieuw te pakkenquote:
Morgenmiddag om 4 uur slaap ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ik eindig morgen, maar ach we hebben alvast het ritme voor oud en nieuw te pakken
Morgenmiddag om 4 uur ben ik nog op het werkquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Morgenmiddag om 4 uur slaap ik
Let maar op
Ik niet gelukkigquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Morgenmiddag om 4 uur ben ik nog op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |