ik ook niequote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet snel doen.. teruglezen...
kwam door kokkiequote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet snel doen.. teruglezen...
Poste een filmpje moest aan deze denken [sc#77] valium nandalibrium 10 dus die heb ik maar even terug gelachenquote:
Ik heb nog wel in de vriezer, moet ik ze door het vet halen??quote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
nog iemand bitterballen toevallig?
ik sla even overquote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
hangt van de persoon afquote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het komt bij jou wel vaak door kokkie... ben jij zo volgzaam???
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
nee, was toch bezig, dus ik dacht misschien heeft een van jullie ook trekquote:Op donderdag 29 december 2011 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel in de vriezer, moet ik ze door het vet halen??
Maar dat komt omdat kokkie altijd gelijk heeftquote:
Hahaha... zo kan je het ook noemen...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat kokkie altijd gelijk heeft
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, kreeg vandaag een aantal veren tussen mijn parmantige billen.. ik mag blijven als presentatrice bij Radio Stad Harlingen!!
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, kreeg vandaag een aantal veren tussen mijn parmantige billen.. ik mag blijven als presentatrice bij Radio Stad Harlingen!!
dankjewel!! vind het zo leuk om te doen... en het kost me mar één zondag in de maand!quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
je bent er ff uit hèquote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dankjewel!! vind het zo leuk om te doen... en het kost me mar één zondag in de maand!
nee tochquote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. en anderen MOETEN dan wel naar me luisteren...
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. en anderen MOETEN dan wel naar me luisteren...
watjequote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
ik knijp er tussenuit voor vandaag. Alvast voorslapen voor zaterdag
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
trusten!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
Mark moet elke ochtend (nouja, ochtend....) om 02.00 uur zijn bed uit..... en die mag zaterdag ook werken...... die redt oud/nieuw met gemakquote:
ik ook toen ik jonger wasquote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mark moet elke ochtend (nouja, ochtend....) om 02.00 uur zijn bed uit..... en die mag zaterdag ook werken...... die redt oud/nieuw met gemak![]()
maareeeeeehhh, geeft niks hoor verder kokje
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Pfff, ik wil gewoon niet naar bed, niet met deze mooie muziek.. ga zelf maar eens een fotoboek samen stellen, denk ik, met al mijn mooiste foto's uit 2011!
zeker, een jaar jonger als ik, lekker jong menneke nog, vandaar dat ie 't met gemak redtquote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook toen ik jonger was
En jij hebt toch een jongere vent![]()
Slapen oudjequote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker slapen, kokkie hoor... En laat de meisjes je maar plagen.. Die zijn allemaal jaloers dat ze niet met je mee mogen!!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee waar kokkie heen zou gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker slapen, kokkie hoor... En laat de meisjes je maar plagen.. Die zijn allemaal jaloers dat ze niet met je mee mogen!!
Naar zijn beste vriendquote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee waar kokkie heen zou gaan
quote:
wij alleen een nieuwe matras, kan geen afstand doen van m'n mooie bed, maar de nieuwe matras slaapt heeeeeerrrrrlijk (als ik tenminste kan slapen)quote:Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kokkie heeft zelfs een nieuw bed
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan snap ik nu ook dat ie niet van vrouwen houdt
Das lekker warm en je wordt nog af en toe gekroeld ook nog!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
echt hè, katten blijven vreemde en eigenwijze beesten. Hele dag komt het beest niet bij je in de buurt, maar zit je met een laptop op schoot, wil ie erbij liggenliefst op het toetsenbord
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
echt hè, katten blijven vreemde en eigenwijze beesten. Hele dag komt het beest niet bij je in de buurt, maar zit je met een laptop op schoot, wil ie erbij liggenliefst op het toetsenbord
dat heeft te maken met de kind-factor....... zodra die uit huis of naar bed zijn zitten er twee naast me. En de jongste, Bommel, gaat overal mee naartoe, zelfs naar het toilet (als ik hem de kans geef)quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die twee van mij zouden nog mee naar kantoor lopen als ze de kans krijgen. Zijn als ik thuis ben zelden verder dan 2 meter bij mij vandaan
Ik heb er geen.. En de buurkat wordt weer gewoon bij de buren binnengelaten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die twee van mij zouden nog mee naar kantoor lopen als ze de kans krijgen. Zijn als ik thuis ben zelden verder dan 2 meter bij mij vandaan
TS is de afkorting van Topic Starterquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:07 schreef Ceetje.. het volgende:
MM, wie is TS en waarom zegt TS mij iets? Ik zat mee te lurken in abo en zag daar die link naar dat gestoken door een naald topic
ik zit in de war met LSquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
TS is de afkorting van Topic Starter
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb ook de opdracht van vandaag niet gedaan
Wat heb je je buren nu weer aangedaanquote:
Heb de volume even omhoog.. dat moet gewoon bij dit nummer!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat heb je je buren nu weer aangedaan
volgens mij heeft ze de top2000 momenteel een beetje erg hard aan staan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik zie je twatje alquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo is het hier ook. Ik luisterde er eigenlijk nooit naar, tot vorig jaar, nu heb ik ook de hele dag radio 2 aan staan. Mark luistert er al jaaaaren naar, vrachtwagenchauffeur, dus die heeft meer tijd om te luisteren als ik in feitequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Stom he, mijn lief was de top2000-liefhebber van ons twee. Ik ben helemaal besmet en hij mist veel...
Ik heb zelf mijn lijst ingezonden!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo is het hier ook. Ik luisterde er eigenlijk nooit naar, tot vorig jaar, nu heb ik ook de hele dag radio 2 aan staan. Mark luistert er al jaaaaren naar, vrachtwagenchauffeur, dus die heeft meer tijd om te luisteren als ik in feite
mark heeft via internet een lisjt samengesteld zelf? zoiets dacht ik vernomen te hebben gehoord van hemquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn lijst ingezonden!!
klopt...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mark heeft via internet een lisjt samengesteld zelf? zoiets dacht ik vernomen te hebben gehoord van hemkan dat
180 graden draaienquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nog even showen hoor:
[ afbeelding ]
ik vind 'm zo mooierquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is een detail van deze:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
daarom vind ik die tweede mooier,quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En stiekem ik ook hoor, alleen vind ik die spinneragjes op de eerste zo mooi! vol door de meel en zo...
Maar als je de foto dan 180 graden zou draaien, zouden die meer opvallenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En stiekem ik ook hoor, alleen vind ik die spinneragjes op de eerste zo mooi! vol door de meel en zo...
truste MMquote:
Avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |