ik ook niequote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet snel doen.. teruglezen...
kwam door kokkiequote:Op donderdag 29 december 2011 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet snel doen.. teruglezen...
Poste een filmpje moest aan deze denken [sc#77] valium nandalibrium 10 dus die heb ik maar even terug gelachenquote:
Ik heb nog wel in de vriezer, moet ik ze door het vet halen??quote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
nog iemand bitterballen toevallig?
ik sla even overquote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
hangt van de persoon afquote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het komt bij jou wel vaak door kokkie... ben jij zo volgzaam???
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
nee, was toch bezig, dus ik dacht misschien heeft een van jullie ook trekquote:Op donderdag 29 december 2011 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel in de vriezer, moet ik ze door het vet halen??
Maar dat komt omdat kokkie altijd gelijk heeftquote:
Hahaha... zo kan je het ook noemen...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat kokkie altijd gelijk heeft
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, kreeg vandaag een aantal veren tussen mijn parmantige billen.. ik mag blijven als presentatrice bij Radio Stad Harlingen!!
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, kreeg vandaag een aantal veren tussen mijn parmantige billen.. ik mag blijven als presentatrice bij Radio Stad Harlingen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |