Geen idee, hij had wel een kind met z'n ex-vriendin..quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu heeft hij al een kind met deze?! Huh.
Anderson praat nog, wacht even met Dalida...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef TheGOAT het volgende:
Welterusten, dat was het voor vandaag, ik zeg 'tot morgen, à demain'
Ik probeer 18:00 nog even boodschappen te halen, daarna snel weer thuis.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al mijn afspraken afgezegt, joggingbroek klaar, chips klaar, bier klaar,
RTL 7
MEER VOOR MANNEN
Inderdaad, dat soort spelers altijd genieten om naar te kijken, zijn reactie na de 170quote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef Szura het volgende:
Wel jammer dat Nicholson eruit ligt, mooi zo'n rebels figuur erbij.
Ja zover was ik ook al, maar wat heeft zij nu met darten te maken?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dalida
En toch waren z'n gemiddeldes van vorig jaar beter. Hetzelfde geldt voor Lewis. En Whitlock komt ook niet aan z'n 2010 gemiddeldes.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef luckass het volgende:
Anderson toch in topvorm, wat een baas.
Oh je hebt nog geld voor alcohol....quote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef De_kromme het volgende:
Godver ¤50 verloren met Van Gerwen, wat een choker. Odds van 4.1 toen hij 1 leg voorstond in de tweede set. Kut Nederland.
Vanavond maar ef wegdrinken dit probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |