Handjes door de lucht!!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Heerlijk foute danspasjes! Ge-Wel-Dig!![]()
Ja, dat moet ook gebeuren. Zo jammer soms.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:57 schreef MaJo het volgende:
Nog een uurtje luisteren en dan maar eens gaan slapen
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed, ik ben ook ff weg.. kom misschien straks nog wel ff terug.
Keith heeft ook geweldige riffs op z'n naam staan. Jumpin' Jack Flash vind ik ook helemaal geweldig.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben meer van The Beatles, maar er zijn genoeg Stones liedjes die ik er goed vind. Gimme Shelter is een hoogtepunt van Mick en Co en zo zijn er wel meer.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga zo maar eens slapen, er staat geen hoogstaand uur voor de deur vind ik.
En morgen om half 8 weer uit bed
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Keith heeft ook geweldige riffs op z'n naam staan. Jumpin' Jack Flash vind ik ook helemaal geweldig.
Vroeger kon ik nog wel functioneren met een paar uurtjes slaap maar dat zit er helaas niet meer inquote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook gebeuren. Zo jammer soms.
Ja, dat wordt allemaal minder als je ouder wordt.. met kinderen erbij wordt het nog "erger".quote:Op donderdag 29 december 2011 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vroeger kon ik nog wel functioneren met een paar uurtjes slaap maar dat zit er helaas niet meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |