Er zijn wel nummers die de klasse van Beatles benaderen en vergeet niet dat ook The Beatles duidelijk mindere liedjes hebben..quote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Stones zijn lekker, Beatles zijn klasse.
Oudere werk vind ik ook iets beterquote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, ik heb echt veel liever oud werk (), maar het blijft toch Bruce
Weet ik ook wel... maar toch.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:51 schreef peaceman het volgende:
Er zijn wel nummers die de klasse van Beatles benaderen en vergeet niet dat ook The Beatles duidelijk mindere liedjes hebben..
Radio Nowhere vind ik wel briljant.. is best nieuw.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef Eska het volgende:
Mja, ik heb echt veel liever oud werk (), maar het blijft toch Bruce
* Diaan73 meedoet.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:53 schreef Jane het volgende:
Iedereen weer even z'n wijde pijpen aan!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben meer van The Stones. Die zijn zwarter imho. Beatles hadden echter veel betere composities, die kunnen bijna allemaal heel makkelijk geschikt gemaakt worden voor grote orkesten.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn wel nummers die de klasse van Beatles benaderen en vergeet niet dat ook The Beatles duidelijk mindere liedjes hebben..
Ik ben meer van The Beatles, maar er zijn genoeg Stones liedjes die ik er goed vind. Gimme Shelter is een hoogtepunt van Mick en Co en zo zijn er wel meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben meer van The Stones. Die zijn zwarter imho. Beatles hadden echter veel betere composities, die kunnen bijna allemaal heel makkelijk geschikt gemaakt worden voor grote orkesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |