Paul Anka heeft ook nog een nummer over Diana gemaakt. Die vond ik vroeger heel erg leuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel leuk al die naamliedjesIk heb alleen "My Girl" ("Maaaaaike")
Ik heb "Rik" van Kinderen voor Kinderenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
Ik heb één naamliedje, en dat gaat over een hondjequote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Want hij hield niet van bananen?
Veel gemist dan toch nogquote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij staat er 20 keer in, waarvan er al ongeveer 15 zijn geweest.
23xquote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef MaJo het volgende:
Dit is pas de tweede keer dat ik MJ hoor, hoe vaak staat hij erin?
Ik alleen een liedje over mijn moederquote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb laatst een heel verhaal gelezen over dat proces destijds. Alleen de sappige details werden vermeld in de pers, niet dat de getuigen later allemaal door de mand vielen. Ik heb ook altijd gedacht: waar rook is, is vuurquote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik alleen een liedje over mijn moeder
Ik Carolina In My Mind van James Taylor.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb "Rik" van Kinderen voor Kinderen
Jij heet geen Jane??quote:Op donderdag 29 december 2011 22:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik Carolina In My Mind van James Taylor.
En nu.... Carole King.
Ik weet het. Ik was maar een beetje aan het trollen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Echt niet. Ik heb laatst een heel verhaal gelezen over dat proces destijds. Alleen de sappige details werden vermeld in de pers, niet dat de getuigen later allemaal door de mand vielen. Ik heb ook altijd gedacht: waar rook is, is vuur
"Sylvia's mother"?quote:
Ik wilde precies hetzelfde vragenquote:
Jij bent niet vernoemd naar een patatje met?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |