oh misschien wist ik het dan wel?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huh? Heb je dat echt gemist? Das alweer bijna een jaar geleden
Zelfs ik hou het daar niet meer volquote:Op donderdag 29 december 2011 21:06 schreef dawg het volgende:
[..]
dat versieren heb ik ook even in meegepost maar dat is toch iets te puberaal voor het grootste gedeelte.
Genoeg cultuur in de vorm van schilderijen in de opslag staan... En in huis ook nog wel watquote:Op donderdag 29 december 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij komt dan ook altijd over als de grootste (cultuur) barbaar die ik ooit 'ontmoet' heb
en dat wil wat zeggen na jaren fok
ik miste je al idd.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zelfs ik hou het daar niet meer vol
Jij hebt toch meer dan genoeg in huis met je stralende persoonlijkheid?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef Tally het volgende:
Dan heb je boodschappen gedaan voor O&N zodat je niet tijdens de drukte hoef ben je weer wat vergeten
dit soort dingen tellen niet hequote:Op donderdag 29 december 2011 21:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Genoeg cultuur in de vorm van schilderijen in de opslag staan... En in huis ook nog wel wat
Geen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
Owja. Welke champagne moet ik halen voor Oud en Nieuw?
Ik heb nog een fles staan, zo af te halenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
rozequote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
Die vind ik zo schattig.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit soort dingen tellen niet he
[ afbeelding ]
Croupouquequote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit soort dingen tellen niet he
[ afbeelding ]
blegh ik vind ze vreselijkquote:
Martini. Lekker, niet duur.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
wij hebben voornamelijk speciaal biertjes voor O&Nquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |