jep,kijk maar tegen texieraquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Klopt het wat Rogan zegt dat Overeem de reden is dat K1 de thaiclinch verboden heeft?
Deze man gaat het vanavond maken.. of breken/verzakenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overeem is zo'n een baas he, ik moest ook echt lachen toen ik hem in de LMFAO clip zag.
Die man heeft het wel gemaakt.
Japan gaan er dacht ik vaak 70/80.000 in, dus ja. Grootste wat de UFC heeft gedaan is 55.000 in Canada.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Smoofie het volgende:
@ Rogan.
Is die arena in Japan/Korea niet groter dan de MGM arena?
Maar maar wie is de streamboer van vanavond als jij er niet bentquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Bier, nope
Vrienden, forever alone![]()
HD stream, nope
Bets, check
Morgenmiddag maar eens downloaden.
Je hebt toch geen stream nodigquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maar maar wie is de streamboer van vanavond als jij er niet bent
Nee, die Rogan zei zo van "Alistair heeft nog nooit in de MGM gestaan met 18k man".quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Japan gaan er dacht ik vaak 70/80.000 in, dus ja. Grootste wat de UFC heeft gedaan is 55.000 in Canada.
Of bedoel je als ze naar Japan toegaan?
en van de spike matches?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt toch geen stream nodigje hebt nu ufc.tv gefixt
Klopt, maar de sfeer is wel anders, maargoed Kickbox events zijn vaak ook luidruchtig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, die Rogan zei zo van "Alistair heeft nog nooit in de MGM gestaan met 18k man".
Maar toen dacht ik: "Maar wel in japan en Korea met Dynamite! en K-1..".
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overeem is zo'n een baas he, ik moest ook echt lachen toen ik hem in de LMFAO clip zag.
Die man heeft het wel gemaakt.
Net ff beide partijen bekeken op YouTube. Die van Fujita was een MMA partij met een losse knie naar het hoofd en die van Texeira was een thaiclinch met eerst een knie naar het lichaam en daarna een knie naar het hoofd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
100% zeker kan ik niet zijn want ik was niet bij de vergaderingen maar volgens mij wel ja, volgens mij was dat besloten na de Texeira KO, en daarvoor had hij al Fujita in een mini coma gekneed..
I know, maar hij deed het vaker/al langer en die Texeira KO deed het hem, toen dachten ze we gaan de regel veranderen naar 1 arm/handschoenen grijpen naar de nek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Net ff beide partijen bekeken op YouTube. Die van Fujita was een MMA partij met een losse knie naar het hoofd en die van Texeira was een thaiclinch met eerst een knie naar het lichaam en daarna een knie naar het hoofd.
Die tegen Badr Hari ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I know, maar hij deed het vaker/al langer en die Texeira KO deed het hem, toen dachten ze we gaan de regel veranderen naar 1 arm/handschoenen grijpen naar de nek.
Die KO tegen Texeira blijft echt ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |