ragdolled,lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef n00cL30n het volgende:
Bullrushes Schmulrushes.... Rogers probeerde dat ook bij Overeem en Overeem smeet Rogers door de kooi...
Wees ff realistisch, je hebt mensen die sterk zijn en goed kunnen worstelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef n00cL30n het volgende:
Bullrushes Schmulrushes.... Rogers probeerde dat ook bij Overeem en Overeem smeet Rogers door de kooi...
Alistair is wel goed in bjj.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Klopt. Maar Alistair is geen Amerikaanse worstelaar, al is zijn worsteltechniek best okay, van wat ik gelezen heb.
Dan is Ziggo echt de sjaakquote:
Bij mij De Key. Dan zijn de bullrushes van Lesnar er niets bij, bij wat er dan op ze af komtquote:
trending,lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Paxlie het volgende:
Facebook, Twitter, Whatsapp
mensen watskebeurt, shit ontploft ofzo
En terechtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Paxlie het volgende:
Facebook, Twitter, Whatsapp
mensen watskebeurt, shit ontploft ofzo
Klopt het wat Rogan zegt dat Overeem de reden is dat K1 de thaiclinch verboden heeft?quote:
100% zeker kan ik niet zijn want ik was niet bij de vergaderingen maar volgens mij wel ja, volgens mij was dat besloten na de Texeira KO, en daarvoor had hij al Fujita in een mini coma gekneed..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Klopt het wat Rogan zegt dat Overeem de reden is dat K1 de thaiclinch verboden heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |