quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef wc-eend het volgende:
Wat is de beste Lesnar vs Overeem promo, paar vrienden gek maken...
Het zal echt tenenkrommend zijn als Lesnar de takedown pakt en Cees niet kan opstaan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef McNulty het volgende:
Overeem - Lesnar
Met pijn in mjin hart kies ik voor Lesnar. Mijn uitgangspunt is "your favourite fighter will get beat by a wrestler". Maar als Overeem wint word ik wel helemaal LEIP!
tegen zijn vader, stond ie direct weer op!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het zal echt tenenkrommend zijn als Lesnar de takedown pakt en Cees niet kan opstaan...
En de kans daarop is niet bepaald klein
ga nu maar slapen, je hebt het nodig,jongenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga the adjustment bureau afkijken, dan straks een paar facebook fights en lekker slapen
Wat Lesnar zelf al zegt: hij heeft iedere tegenstander minstens 1x naar de grond weten te halen. Tegenstanders die zelf ook wrestlers zijn (Carwin, Couture, Cain). Hopelijk kan Cees snel weer opstaan zodra het gebeurt maar het is wel een reus van een vent die bovenop je ligt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat overeem wel wint. AL je die takedowns ziet van lesnar, beethe American Football takedowns tbh.
Maar die takedowns, in sommige matches zie hem zo grijpen naar de heupen na een rush. Alistair moet gwn knietje geven dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat Lesnar zelf al zegt: hij heeft iedere tegenstander minstens 1x naar de grond weten te halen. Tegenstanders die zelf ook wrestlers zijn (Carwin, Couture, Cain). Hopelijk kan Cees snel weer opstaan zodra het gebeurt maar het is wel een reus van een vent die bovenop je ligt.
Lesnar is enorm sterk en zwaar en heeft zeer goede worsteltechniek. Als zo'n gast op je afkomt zullen er maar weinig mensen de takedown kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die takedowns, in sommige matches zie hem zo grijpen naar de heupen na een rush. Alistair moet gwn knietje geven dan.
nah, dat lukt je toch niet, slapen, gewoon doortrekkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga even proberen te slapen, als het niet lukt dan haal ik de nacht gewoon door. Live kijken zal ik.
tot zo
Moet werken morgen om 15:00 :=(quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, dat lukt je toch niet, slapen, gewoon doortrekken
Ik maak me zorgen om Brock's takedowns. Ze stellen technisch gezien misschien niet zo heel veel voor. Maar het gaat hier om een reusachtig monster. Dan hoeft het niet altijd mooi te zijn. Aan de andere kant. Als Alistair z'n knieën en combinaties goed kán inzetten vannacht zie ik het positief in. Het gevecht kan wat mij betreft beide kanten op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat Lesnar zelf al zegt: hij heeft iedere tegenstander minstens 1x naar de grond weten te halen. Tegenstanders die zelf ook wrestlers zijn (Carwin, Couture, Cain). Hopelijk kan Cees snel weer opstaan zodra het gebeurt maar het is wel een reus van een vent die bovenop je ligt.
Aan de andere kant, Lesnar probeert hier ook een reus neer te halen hèquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om Brock's takedowns. Ze stellen technisch gezien misschien niet zo heel veel voor. Maar het gaat hier om een reusachtig monster. Dan hoeft het niet altijd mooi te zijn. Aan de andere kant. Als Alistair z'n knieën en combinaties goed kán inzetten vannacht zie ik het positief in. Het gevecht kan wat mij betreft beide kanten op.
Klopt. Maar Alistair is geen Amerikaanse worstelaar, al is zijn worsteltechniek best okay, van wat ik gelezen heb.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Lesnar probeert hier ook een reus neer te halen hè
Hij kan Couture en Carwin enzo wel neer hebben gedenderd maar zij zijn niet gemaakt van paardenvlees zoals Cees.
je doet je naam geen eer aan.lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Trekrecord het volgende:
Alarm gaat af binnen 4 uren en 14 minuten
seeya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |