31-612345678quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Jo wat vul ik in bij telefoonnummer dan?
06-xxxx doet ie niet en +316 ook niet
Leuk tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is iig niet zo erg dan
[ afbeelding ]
Ik wil sowieso de televised card zien. Liefst alle fights maar dan kan ik maar heel kort voorslapen...quote:
ervoor slapen is de meeste niet goed bevallenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wil sowieso de televised card zien. Liefst alle fights maar dan kan ik maar heel kort voorslapen...
Ik deed het de vorige keer voor het eerst en het beviel mij wel goed. Anders ben ik altijd helemaal over mijn slaap heen na de main event en dan blijf ik wakker. Tussen 10 en 12 uur kan ik mij ogen niet meer open houden en val ik in slaap. En dan tegen de avond wakker worden, zondag op maandag niet slapen en dan de hele dag werken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ervoor slapen is de meeste niet goed bevallen
Bluf, jij gaat echt wel kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat ik dadelijk nog een lekker bordje macaroni pak, tot een uur of 2 facebook fights kijk, morgen lekker uitslaap en een downloadje aanzet.
Was het maar afgelopen week tijdens serious request![]()
En TBH ik vind het niet echt een card om wakker voor te blijven, ja leuk Overeem uit Nederland.. maar toch![]()
Come at me broskies
standaard ontbijtquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef Hooidraad het volgende:
Kwark![]()
Ik heb net ook weer 4 bakken gehaald
Pussy, fok ritme morgen is het oud en nieuwquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat ik dadelijk nog een lekker bordje macaroni pak, tot een uur of 2 facebook fights kijk, morgen lekker uitslaap en een downloadje aanzet.
En TBH ik vind het niet echt een card om wakker voor te blijven, ja leuk Overeem uit Nederland.. maar toch![]()
Come at me broskies
you deserve stockton slaps,boyquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Come at me broskies
staat 2 pagina's terug ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |