Je kunt een virtuele Visa creditcard kopen op www.3vcard.nlquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:58 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik heb geen paypal of creditcard
anders zou ik het doen
kijk, dat zijn echt coole tips,want ideal wordt direct verwerktquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:28 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Je kunt een virtuele Visa creditcard kopen op www.3vcard.nl
Die kun je gewoon betalen met iDeal
Dat VISA voucher-nummer wat je daar krijgt kun gewoon invullen op UFC.TV, heb ik net ook gedaan werkt als een tiet
Voor die 6 euro ga ik niet zitten kloten met sopcast
Goeie tip inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk, dat zijn echt coole tips,want ideal wordt direct verwerkt
ik vreet je schoenen op als cerrone hem pakt op een dec, never bet againt a Diaz, "puches in bunches"quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goeie tip inderdaad
Hier mijn picks voor het gehele event:
[ afbeelding ]
Damn, ik voorspel veel decisions zeg. Ik kan maar beter blijven slapen tot de main card begint
hey gast! kerel, ik bitschslap je, als niet live gaat kijken,quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
Deze keer gaat Volkmann wel zijn D'arce afmaken en Rogan gaat jizzen
Ik hoop voor je dat je een sterke maag hebtquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vreet je schoenen op als cerrone hem pakt op een dec, never bet againt a Diaz, "puches in bunches"
Zeg maar wanneer je langs komt danquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hey gast! kerel, ik bitschslap je, als niet live gaat kijken,
TheReem gaat brocken maken
Hehe mooi moment was dat, wat een beestquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is iig niet zo erg dan
[ afbeelding ]
just bleeeeeeedquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hehe mooi moment was dat, wat een beest
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |