Voor een stream? Nee, moet je even dm'en vannacht!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:31 schreef rumiii het volgende:
Mogen hier links geplaatst worden? Ik heb wel een goede, denk ik
Nee dat mag niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:31 schreef rumiii het volgende:
Mogen hier links geplaatst worden? Ik heb wel een goede, denk ik
Copy that.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je mag niet linken naar illegale livestreams. Laten we het ook netjes houden hier wat dat betreft, anders kunnen we vanzelf een keer op de blaren zitten.
Cool, dus 447x je inleg terug als iedereen wint? Wat is je inleg?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Kim
Gamburyan
Riddle
Volkmann
Njokuani
Pearson
Diaz
Fitch
Gustafsson
Phan
Overeem
@447
Voor een leuke eindejaarsklapper
Ik heb geen paypal of creditcardquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Cool, dus 447x je inleg terug als iedereen wint? Wat is je inleg?
Ik heb trouwens net de PPV gekocht op ufc.tv![]()
Ben er dus live bij, maar ga wel voor die tijd slaapje doen en om 04:00 uur eruit!![]()
Mensen, kopen die handel! Ruim 5 euro voor een legale HD stream!
Support the fighters!
2¤quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Cool, dus 447x je inleg terug als iedereen wint? Wat is je inleg?
Ik heb trouwens net de PPV gekocht op ufc.tv![]()
Ben er dus live bij, maar ga wel voor die tijd slaapje doen en om 04:00 uur eruit!![]()
Mensen, kopen die handel! Ruim 5 euro voor een legale HD stream!
Support the fighters!
Paypal registratie duurt ook helaas een dag of twee, ze moeten iets storten bla blaquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:58 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik heb geen paypal of creditcard
anders zou ik het doen
Die kop van Rogan weer, pricelessquote:
Ubereem is gewoon de attractie van Nederlandquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef Cardizzle14 het volgende:
Nu al 4 vrienden op facebook die links vragen voor vannacht, en meerdere mensen die me gevraagd hebben of ik ga kijken. Nog niet eerder gebeurdgoede zaak dit
Denk je? Beide hebben een verdomd goede chin, ik zie een TKO/KO niet gebeuren, misschien een sub.. maar dat eigenlijk ook niet want beide hebben genoeg ervaring. Word een DEC imo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:58 schreef Opperkwal het volgende:
Cerrone vs Diaz wordt onmogelijk een DEC, Hooidraad!!
aah balen, ik hoop dat er nu juist veel mensen live kijken!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Klopt het dat ik van de volgende Fokkers! nog de picks mis?
GEO, SPLACK, FXR, N00C, HOOIDRAAD, NULTY, CARDIZZLE, ROEP, HAPPEL, LESNAR, SINJI, WAMMES
Ben door prive omstandigheden bijna niet meer online geweest de afgelopen 2 weken.
Zal mijn picks voor middernacht plaatsen.
Live kijken is er voor mij helaas niet bij. Morgen 720p knallen!!
Sorry Brad, don't hit me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |