quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil nog even vermelden dat Twan, 9 jaar, zojuist in de auto de Beatles herkende.![]()
Het gaat goed met onze muzikale opvoeding...
Ik heb de hele discografie op mijn PCquote:
Zelfs zijn fans trekken het nummer niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
You're Beautiful is ook wel pijnlijk beroerd. Vraag me af wie daarop stemmen, want z'n eigen fans wilden het van de radio
Goeie zaakquote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil nog even vermelden dat Twan, 9 jaar, zojuist in de auto de Beatles herkende.![]()
Heel goed gedaan!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prachtig Nederlandstalig nummer![]()
![]()
Frank Boeijen![]()
Ik snap jouw smaak echt nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:23 schreef Aalbers het volgende:
Beste twee nummers dit uur toch wel Working Class Hero en Mr. Jones.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prachtig Nederlandstalig nummer![]()
![]()
Frank Boeijen![]()
En toch trekt Diaan hetquote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Jane het volgende:
Frank Boeijen, de Grote Onverstaanbare.
Haha inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Jane het volgende:
Frank Boeijen, de Grote Onverstaanbare.
Tot je michael buble hoort, dan is die james nog niet zo gek. Terwijl je helemaal gelijk hebt, het is droevige stinkmuziekquote:Op donderdag 29 december 2011 21:21 schreef MaJo het volgende:
En zo het nummer wat ik het meest haat: James Blunt![]()
ik trek die stem gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |