Ja, echt. Ik kan ook niet zo goed tegen lange intro's of jamsessies.quote:
Met een ponchoquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga zo 15 jaar terug in de tijd, toen je nog elke straathoek een groepje panfluiters tegenkwam
Beterschap!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lekker, ben de hele tijd al misselijk(en afwezig)
Beterschap!!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja maar die zie je dus nooit meer?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Doet me wel altijd denken aan die vage wannabe Azteken of Inca's die panfluit spelen buiten het Centraal Station of op de Dam
De condor vliegt voorbijquote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef MaJo het volgende:
Wat betekent el condor pasa eigenlijk?
Ze zijn pasaquote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar die zie je dus nooit meer?
Dat komt door James Bluntquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
El Cóndor Pasa ("The condor goes by", or "flies past") is a song from the zarzuela El Cóndor Pasa by the Peruvian composer Daniel Alomía Robles,quote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef MaJo het volgende:
Wat betekent el condor pasa eigenlijk?
Niet meer zo vaak idd!quote:
Zwanger??quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, mooie afsluiter, ik ga mijn bed opzoeken, morgen vroege dienst.
Beterschap FritsFlits!
Altijd hetzelfde accordeondeuntje!!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet meer zo vaak idd!
Nu zitten er vaak wat Roemenen of Bulgaren ofzo die zigeunermuziek spelen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
Trusten!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |