Ja, mag het?quote:
Eh kerstvakantie en de mensen moeten vermaakt worden... Elk jaar de drukste dagen in de winkels...quote:Op donderdag 29 december 2011 11:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo veel mensen vandaag. Wat is er bij de ikea?
Nja de drukte is niet eens vanwege Plundra...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Plundra.... en Bartjebart werkt er.
Haha Hetero aan het klussen en Ang3l hysterisch alles paars en groen aan het schilderen en paars/groen/witte accessoires shoppenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:36 schreef Steve het volgende:
Ik zie nu helemaal voor me hoe wonderer vol bewondering Cosmo's ballen zit te aaien.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:36 schreef Steve het volgende:
Ik zie nu helemaal voor me hoe wonderer vol bewondering Cosmo's ballen zit te aaien.
Lijkt je zeker wel wat, een andermans piemel in de hand hebbenquote:
Jou niet dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijkt je zeker wel wat, een andermans piemel in de hand hebben
Ligt eraan van wiequote:Op donderdag 29 december 2011 20:54 schreef Steve het volgende:
Sommige piemels zijn best leuk om in je hand te hebben.
Oei. Dat laatste is een leuk streven. Succes! Hopen dat je niet oud en alleen zal eindigen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]![]()
Helaas, maar ik wacht wel op de ware.
Dat hoop ik ook nietquote:Op donderdag 29 december 2011 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oei. Dat laatste is een leuk streven. Succes! Hopen dat je niet oud en alleen zal eindigen.
Ergo: ware? WAAR? Ware het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |