abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106176438
De situatie is als volgt:

Twee jaar lang heb ik een vaste relatie gehad. Hiervoor had hij een relatie met een ander meisje, en dat meisje is echt mijn aartsrivale, ze haat mij omdat hij vlak na haar iets met mij kreeg, en ze kan het al helemaal niet uitstaan dat we al zo lang iets hadden. Zij werkt overigens ook nog bij mij tot overmaat van ramp. Hij heeft een groep beste vrienden, en omdat een van deze jongens haar neef is, zag hij haar nog heel af en toe.

In het begin van onze relatie ging hij een keer uit met zijn vrienden, en zij ging mee. Ze heeft hem toen geprobeerd te zoenen. Toen heeft hij aan mij beloofd dat hij voortaan gewoon weg zou gaan als zij er bij was.

Een jaar later was een van die vrienden jarig. Vooraf beloofde hij mij: als zij komt, ga ik weg. Zij kwam, en hij bleef gezellig zitten. Toen is het twee weken uitgeweest tussen ons, omdat ik vind dat hij zich gewoon aan zijn beloftes moet houden.

Afgelopen tweede kerstdag ging hij uit met zijn vrienden. Zij ging mee, en ipv dat hij dan zegt; nee jongens, ik blijf thuis... is hij ook meegegaan. Omdat dit de tweede keer is dat hij zijn belofte heeft verbroken, ben ik enorm gekwetst en ook kwaad. Kwaad omdat mevrouw tegen hem zat te lullen dat hij mij maar moest dumpen omdat ik niet te vertrouwen ben etc. Dit zat ze samen met een collega van mij te lullen... Ik ben woedend omdat hij niets zei om het voor mij op te nemen. Hij weet heel goed dat ik niet vreemd ga, dus ik vind dat hij gewoon tegen hun had moeten zeggen dat ze hun bek moesten houden.

Maar nee, hij ging lekker stappen met zijn ex, laat anderen shit over mij praten en nu vindt hij dat ik hém maar moet vertrouwen. Ik heb hem een hele lange email gestuurt met precies wat mij dwars zit maar hij LIJKT het gewoon niet te begrijpen.

Ik snap het niet, ben ik nou gek of??

Voor de goede orde: Hij mag van mij uit, ieder weekend als hij dat wilt. Enige wat ik van hem vroeg is om weg te gaan als zij erbij zou zijn. Reden daarvoor is dus omdat ze hem heeft geprobeerd te zoenen, en omdat ze nu shit over me praat.

[ Bericht 9% gewijzigd door opgezegd111213_01 op 29-12-2011 19:26:55 ]
pi_106176525
Ik vind dat je claimed! Hij hoeft toch niet weg als zijn ex daar is. Waarom is het je rivale?!
pi_106176538
Hij mag niet stappen met z'n vrienden? Haha ik had het al lang uitgemaakt.
  donderdag 29 december 2011 @ 19:21:24 #4
352041 Mr.Fahrenheit
burning through the sky
pi_106176552
Ben het met draaijer eens. Waarom vertrouw je hem niet als hij zegt dat hij niets zal doen? Nu zit je hem te blokkeren om uit te kunnen gaan met z'n vrienden.
pi_106176579
vriend gaat vreemd
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_106176606
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Ben het met draaijer eens. Waarom vertrouw je hem niet als hij zegt dat hij niets zal doen? Nu zit je hem te blokkeren om uit te kunnen gaan met z'n vrienden.
Hij mag gerust uit met zijn vrienden. Maar niet als zij meegaat... (dit is dus weer een van de redenen) Mevrouw kan mij niet uitstaan dus verzint leugens om hem terug te winnen.

Het komt ook misschien één x in het half jaar voor dat zij meegaat, dus ik vind dat hij dan beest kan afzeggen
pi_106176608
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:20 schreef draaijer het volgende:
Ik vind dat je claimed! Hij hoeft toch niet weg als zijn ex daar is. Waarom is het je rivale?!
dan moet hij het ook niet beloven.
nu breekt hij gewoon een belofte en is ze met recht kwaad.
Ook vind ik het onbegrijpelijk dat hij het pikt dat die ex zo over TS praat.
vraag me dan wel weer af hoe TS dit allemaal weet, want hij heeft het vast niet zelf verteld of wel?
pi_106176615
ik vind het wel terecht :)
dehket, ya3ni hassat hawak!
pi_106176627
Je bent een psycho claim bitch, laat hem lekker stappen als hij dat wilt en maak je niet zo druk...
pi_106176704
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Quantic het volgende:
Je bent een psycho claim bitch, laat hem lekker stappen als hij dat wilt en maak je niet zo druk...
Hij mág stappen, ieder weekend als hij dat blieft. Enige wat ik van hem vroeg is om niet meer met haar uit te gaan.
pi_106176717
Het zit veel dieper: je vertrouwt je vriend niet. Geen materiaal voor een relatie dus.
  donderdag 29 december 2011 @ 19:25:50 #12
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_106176728
Waarom ben je niet meegegaan met stappen?
  donderdag 29 december 2011 @ 19:25:57 #13
352041 Mr.Fahrenheit
burning through the sky
pi_106176736
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Hij mág stappen, ieder weekend als hij dat blieft. Enige wat ik van hem vroeg is om niet meer met haar uit te gaan.
Heb je daar ook een goede reden voor, behalve dat je dat meisje niet mag? Dus een reden waarom hij niet bij haar in de buurt zou mogen zijn?
  donderdag 29 december 2011 @ 19:26:09 #14
264800 duidelijkheden
Het kan maar duidelijk zijn.
pi_106176748
Hij had nooit moeten afspreken dat hij weg zou gaan als zij er was. Jij had die afspraak ook niet moeten maken.

Hij verbreekt nu een afspraak die eigenlijk nergens over gaat. Zij probeert hem te zoenen, hij niet haar. Hij is vast mans genoeg om dat te negeren, zodat hij prima met z'n vrienden op stap kan blijven gaan, want dat is wat hij wil. Zou jij weggaan als het net gezellig is, omdat een ex van je binnenkomt? Die 2x per jaar?

Praat het samen uit, wees beiden een beetje toegeeflijk en de relatie zal weer bloeien als nooit tevoren ;)

Serieus, dit is een kleinigheidje, praat er eens goed over, dan hoeft het niet in de weg te staan. En een tip voor jou, zie haar niet als een rivale, maar als lucht, wel zo relaxed voor jezelf.

En oh ja, je weet niet zeker of hij je niet verdedigd heeft toch? Zulke verhalen zou ik niet zomaar aannemen als je er niet bij was, in welke situatie dan ook.
pi_106176850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:

[..]

Heb je daar ook een goede reden voor, behalve dat je dat meisje niet mag? Dus een reden waarom hij niet bij haar in de buurt zou mogen zijn?
Ja, het is zijn ex. Zij heeft hem geprobeerd te zoenen eerder, en praat bullshit over mij.
  donderdag 29 december 2011 @ 19:28:46 #16
337645 EdRendum
willekeurig persoon
pi_106176873
quote:
En oh ja, je weet niet zeker of hij je niet verdedigd heeft toch? Zulke verhalen zou ik niet zomaar aannemen als je er niet bij was, in welke situatie dan ook.
Inderdaad. Wie is de bron van jouw info? Want het kan natuurlijk ook weer een (uiteraard vrouwelijk) plannetje zijn om jullie uit elkaar te krijgen.
  donderdag 29 december 2011 @ 19:28:59 #17
352041 Mr.Fahrenheit
burning through the sky
pi_106176880
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Ja, het is zijn ex. Zij heeft hem geprobeerd te zoenen eerder, en praat bullshit over mij.
Dan lijkt het me het beste als je daar met zijn tweeën over praat, in plaats van aan symptoombestrijding te doen door zo'n rare afspraak te maken.
pi_106176888
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:26 schreef duidelijkheden het volgende:
Hij had nooit moeten afspreken dat hij weg zou gaan als zij er was. Jij had die afspraak ook niet moeten maken.

Hij verbreekt nu een afspraak die eigenlijk nergens over gaat. Zij probeert hem te zoenen, hij niet haar. Hij is vast mans genoeg om dat te negeren, zodat hij prima met z'n vrienden op stap kan blijven gaan, want dat is wat hij wil. Zou jij weggaan als het net gezellig is, omdat een ex van je binnenkomt? Die 2x per jaar?

Praat het samen uit, wees beiden een beetje toegeeflijk en de relatie zal weer bloeien als nooit tevoren ;)

Serieus, dit is een kleinigheidje, praat er eens goed over, dan hoeft het niet in de weg te staan. En een tip voor jou, zie haar niet als een rivale, maar als lucht, wel zo relaxed voor jezelf.

Hij heeft zelf toegegeven dat hij er weinig op geantwoord heeft.
  donderdag 29 december 2011 @ 19:30:07 #19
337645 EdRendum
willekeurig persoon
pi_106176935
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Hij heeft zelf toegegeven dat hij er weinig op geantwoord heeft.
Waarschijnlijk omdat hij zoiets heeft van "Laat maar lullen, ik weet dat het anders is"
pi_106176959
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Hij mag gerust uit met zijn vrienden. Maar niet als zij meegaat... (dit is dus weer een van de redenen) Mevrouw kan mij niet uitstaan dus verzint leugens om hem terug te winnen.

Het komt ook misschien één x in het half jaar voor dat zij meegaat, dus ik vind dat hij dan beest kan afzeggen
Vind ik onzin. Als je je vriend gaat beperken dan gaat het op zeker mis. Het is niet voor niet een ex! Als hij leugens over je verteld, dat moet je niks uitmaken. Laat haar maar lullen. Ze maakt alleen zichzelf belachelijk.
  donderdag 29 december 2011 @ 19:30:48 #21
264800 duidelijkheden
Het kan maar duidelijk zijn.
pi_106176969
Ok, maar dat kan ook zijn omdat hij het niet waard vind en er vanuit gaat dat iedereen haar wel doorheeft?

Kan he, zeg niet dat het zo is, maar is goed mogelijk.
pi_106176985
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Het zit veel dieper: je vertrouwt je vriend niet. Geen materiaal voor een relatie dus.
Eens
pi_106177080
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Quantic het volgende:
Dit.

Hoe oud ben je eigenlijk? Je gedraagt je nogal onvolwassen met je gestampvoet over "een meisje die mij altijd dwarszit en mn vriendje probeert in te pikken en shit over mij praat".
Daarbij kan het best dat hij je iets beloofd heeft om van het gezeur van jou af te zijn. Dat doen mannen wel meer zie je :')

De bright side? Je vertelt over een jongen die zich als een echte vriend gedraagt en veel voor je over heeft. Dat hij jou niet serieus neemt als je bullshit kletst mag je blij mee zijn, dan weet je tenminste wanneer je tever gaat ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_106177173
Het zit je ook niet mee he.
The world of SKA music
pi_106177323
Je verbiedt hem allerlei leuke momenten/belevenissen omdat toevallig z'n ex in de buurt is? Hij zit goed onder de plak zo te horen.. Het vertrouwen is bij jou ver te zoeken. Als zij hem wilt maar hij haar niet is er niks aan de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')