Hij mag gerust uit met zijn vrienden. Maar niet als zij meegaat... (dit is dus weer een van de redenen) Mevrouw kan mij niet uitstaan dus verzint leugens om hem terug te winnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Ben het met draaijer eens. Waarom vertrouw je hem niet als hij zegt dat hij niets zal doen? Nu zit je hem te blokkeren om uit te kunnen gaan met z'n vrienden.
dan moet hij het ook niet beloven.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:20 schreef draaijer het volgende:
Ik vind dat je claimed! Hij hoeft toch niet weg als zijn ex daar is. Waarom is het je rivale?!
Hij mág stappen, ieder weekend als hij dat blieft. Enige wat ik van hem vroeg is om niet meer met haar uit te gaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Quantic het volgende:
Je bent een psycho claim bitch, laat hem lekker stappen als hij dat wilt en maak je niet zo druk...
Heb je daar ook een goede reden voor, behalve dat je dat meisje niet mag? Dus een reden waarom hij niet bij haar in de buurt zou mogen zijn?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij mág stappen, ieder weekend als hij dat blieft. Enige wat ik van hem vroeg is om niet meer met haar uit te gaan.
Ja, het is zijn ex. Zij heeft hem geprobeerd te zoenen eerder, en praat bullshit over mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Heb je daar ook een goede reden voor, behalve dat je dat meisje niet mag? Dus een reden waarom hij niet bij haar in de buurt zou mogen zijn?
Inderdaad. Wie is de bron van jouw info? Want het kan natuurlijk ook weer een (uiteraard vrouwelijk) plannetje zijn om jullie uit elkaar te krijgen.quote:En oh ja, je weet niet zeker of hij je niet verdedigd heeft toch? Zulke verhalen zou ik niet zomaar aannemen als je er niet bij was, in welke situatie dan ook.
Dan lijkt het me het beste als je daar met zijn tweeën over praat, in plaats van aan symptoombestrijding te doen door zo'n rare afspraak te maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, het is zijn ex. Zij heeft hem geprobeerd te zoenen eerder, en praat bullshit over mij.
Hij heeft zelf toegegeven dat hij er weinig op geantwoord heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:26 schreef duidelijkheden het volgende:
Hij had nooit moeten afspreken dat hij weg zou gaan als zij er was. Jij had die afspraak ook niet moeten maken.
Hij verbreekt nu een afspraak die eigenlijk nergens over gaat. Zij probeert hem te zoenen, hij niet haar. Hij is vast mans genoeg om dat te negeren, zodat hij prima met z'n vrienden op stap kan blijven gaan, want dat is wat hij wil. Zou jij weggaan als het net gezellig is, omdat een ex van je binnenkomt? Die 2x per jaar?
Praat het samen uit, wees beiden een beetje toegeeflijk en de relatie zal weer bloeien als nooit tevoren
Serieus, dit is een kleinigheidje, praat er eens goed over, dan hoeft het niet in de weg te staan. En een tip voor jou, zie haar niet als een rivale, maar als lucht, wel zo relaxed voor jezelf.
En oh ja, je weet niet zeker of hij je niet verdedigd heeft toch? Zulke verhalen zou ik niet zomaar aannemen als je er niet bij was, in welke situatie dan ook.
Waarschijnlijk omdat hij zoiets heeft van "Laat maar lullen, ik weet dat het anders is"quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toegegeven dat hij er weinig op geantwoord heeft.
Vind ik onzin. Als je je vriend gaat beperken dan gaat het op zeker mis. Het is niet voor niet een ex! Als hij leugens over je verteld, dat moet je niks uitmaken. Laat haar maar lullen. Ze maakt alleen zichzelf belachelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij mag gerust uit met zijn vrienden. Maar niet als zij meegaat... (dit is dus weer een van de redenen) Mevrouw kan mij niet uitstaan dus verzint leugens om hem terug te winnen.
Het komt ook misschien één x in het half jaar voor dat zij meegaat, dus ik vind dat hij dan beest kan afzeggen
Eensquote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Het zit veel dieper: je vertrouwt je vriend niet. Geen materiaal voor een relatie dus.
Dit.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Quantic het volgende:
Je bent een psycho claim bitch, laat hem lekker stappen als hij dat wilt en maak je niet zo druk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |