Or are we dancers!!quote:
Ik heb meestal filmmuziek op, dat is vaak instrumentaal. Wordt dus lastiger voor mijquote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb wel vrij regelmatig muziek van Dusty aan staan. En dan lekker meebrullen.
Dancer is toch goed?? Zonder s.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef MaJo het volgende:
Dit is echt zo jammer, ze hebben zoveel betere nummers
Helemaal erg als mensen zingen "or are we dancers"![]()
Nee denser, grotere dichtheidquote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dancer is toch goed?? Zonder s.
quote:
En gezongen door Mayquote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef laxus13 het volgende:
[..]![]()
een van de beste queen nummers
Nee, maar dat is het wel vaker niet in een songtekst.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef MaJo het volgende:
Verkeerde lyrics diaan, het is "denser". "dancer" is toch geen zin
Nog altijd logischer dan of we mensen of dansers zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een vreemde rotzin dan ook: zijn we menselijk of iets met grotere dichtheid?
Blof heeft er patent opquote:Op donderdag 29 december 2011 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het wel vaker niet in een songtekst.
True maar in dit geval is het gewoon een andere spelling en dan klopt de zin welquote:Op donderdag 29 december 2011 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het wel vaker niet in een songtekst.
Ik denk hetquote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog altijd logischer dan of we mensen of dansers zijn
Dan hoef je qua uitspraak niets te veranderen, dat scheelt weerquote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies... maar okay. Denser it is. Ik ga dat in het vervolg zingen.
"Are you dense?" wordt ook wel gebruikt als "Ben je gek ofzo?"quote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een vreemde rotzin dan ook: zijn we menselijk of iets met grotere dichtheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |