wat bedoel je te zeggen want die zin is erg vaag en ik snap er niets van dus kan ik je niet helpen dus doe het inbegrijpelijk nederlands zodat ik niet alleen maar alle anderen hier bedoelen wat je bedoel want dan pas kunnen we je helpen zou je dus je zin wat beter uit kunnen leggenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of kwamen veel nummers die ze vandaag draaien de afgelopen dagen pas op de een na laatste dag voorbij?
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
wat bedoel je te zeggen want die zin is erg vaag en ik snap er niets van dus kan ik je niet helpen dus doe het inbegrijpelijk nederlands zodat ik niet alleen maar alle anderen hier bedoelen wat je bedoel want dan pas kunnen we je helpen zou je dus je zin wat beter uit kunnen leggen
Bedoelde jaren idd, al die dagen ook..quote:Op donderdag 29 december 2011 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je de afgelopen jaren? Anders snap ik je vraag nietEn geen idee eigenlijk
Hopelijk is het een lekker wijfquote:
Johquote:Op donderdag 29 december 2011 16:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat is een lijst van de nummers van deze uren met notering van vorig jaar tussen haakjes.
quote:
Ja dus.quote:
Kijkt naar bank:quote:Op donderdag 29 december 2011 16:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hopelijk is het een lekker wijf
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hopelijk is het een lekker wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |