Inderdaad he! Nick is meer de rebel, Simon is een beetje de troubadour zonder gitaar, gevoelsmens etc.quote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad he! Nick is meer de rebel, Simon is een beetje de troubadour zonder gitaar, gevoelsmens etc.
Oh, je bedoelt...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad he! Nick is meer de rebel, Simon is een beetje de troubadour zonder gitaar, gevoelsmens etc.
Oh, je bedoelt...
Hah ik dacht dat ik de enige was die niks met Rowwen Heze heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Veeg me op !
Autooooooooooooo vleeeeeeeeeegtuuuuuuuuuuuuug.
Ik heb er echt een even grote hekel aan als aan Blofquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:30 schreef alors het volgende:
[..]
Hah ik dacht dat ik de enige was die niks met Rowwen Heze heeft.
Ik begrijp dat Nederlandstalig niet helemaal je ding isquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er echt een even grote hekel aan als aan Blof
Nou, ik vind maar heel weinig NL talig leuk ja, maar die twee bands daar heb ik echt iets tegenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Nederlandstalig niet helemaal je ding is.
Blof stijgt qua filosofie boven iedereen uit. Plato is er niks bij.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er echt een even grote hekel aan als aan Blof
Ik vind beide, hoewel amper met elkaar te vergelijken, prachtigquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik vind maar heel weinig NL talig leuk ja, maar die twee bands daar heb ik echt iets tegen
Zeg!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij ben ik ook de enige hier die niks aan Bruce vind...
En niet aan Queen![]()
Ik mag dat toch welquote:
Nog erger dan alles wat ik net al erg vondquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfs jij niet.
Wat vind je van Keen dan?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb dus gister pas gehoord dat Dinand eigenlijk gewoon Marco heet.
Kane.
Dinand.
Marco.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb dus gister pas gehoord dat Dinand eigenlijk gewoon Marco heet.
Kane.
Dinand.
Marco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |