propt sander er gewoon even in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:15 schreef ddx het volgende:
Op welke manier komt dit zo hoog in de lijst ?
1 persoon die veel geld hiervoor over had of echt veel mensen die dit aanvroegen ?
Gaaf gaaf gaaf! Onthoudenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:15 schreef hole1988 het volgende:
Knife Party - Internet Friends (Original)
Ik zat al even te kijken, ik zie em helemaal niet in de lijst staan. Hebben ze tijd over ofzo?quote:
nee maar er werd een gozer gebeld en zijn plaat stond er niet in ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat al even te kijken, ik zie em helemaal niet in de lijst staan. Hebben ze tijd over ofzo?
Nou, zo gaat dat soms hè. Wat vreemdquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:17 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
nee maar er werd een gozer gebeld en zijn plaat stond er niet in ofzo
quote:
Dat heb je wel es geiler gezegd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
En ik wilde nog typen: Dago, kom er maar in.
't Komt eigenlijk wel heel fout over zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je wel es geiler gezegd.
En dat terwijl ik eigk al slaapquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
En ik wilde nog typen: Dago, kom er maar in.
Ach, ieder z'n/haar behoeftesquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Komt eigenlijk wel heel fout over zo
Mwoah, het is maar net hoe hitsig je bent als je het bericht leest, ik had er niets uit gehaaldquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Komt eigenlijk wel heel fout over zo
Weten we ook weer wat Roel momenteel uitspooktquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, het is maar net hoe hitsig je bent als je het bericht leest, ik had er niets uit gehaald
Precies!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat Roel momenteel uitspookt
quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:55 schreef CindieY het volgende:
Whehe, ik moet zo lachen om die van Michiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |