Hahahahha. Wat zegt de NS dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Ireyon het volgende:
Ach ja het grote voordeel aan Roosendaal als eindstation. Gisteren al gelijk in praktijk kunnen brengen.
- "Sinds 1 januari is inchecken verplicht hè, jij bent nu niet ingecheckt.."
- Ik ga naar België
- "Oh.. eh.. dan weet ik het niet"
"Kijk op de site van NS Hispeed"quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahahahha. Wat zegt de NS dan?
zal wel hetzelfde als bij station leiden zijn... De gemeente eist dat de reizigerstunnel vrij toegankelijk blijft voor mensen tussen het centrum en het ziekenhuis daar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef James1988 het volgende:
Afgaande op de renders wordt het nieuwe station Breda ook poortjes. Die poortjes zouden dan bij de opgangen naar de perrons komen te staan, de reizigerstunnel zou verder dus vrij toegankelijk blijven.
Echter, zoals bij alles: het kan nog veranderen
De NS staat niet boven de wet hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:56 schreef Yreal het volgende:
Wat een kneuzige jurist.. Ja maar de wet...
Als de ns beslist dat een geel tshirt een geldig vervoersbewijs is kan je daar niks tegenin brengen.
Geld alleen voor de nieuwe abonnementen volgens de voorwaarden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat hebben ze allang afgedekt ja. Je moet binnen 6 uur na inchecken uitchecken.
Bij de nieuwe abonnementen: Uiteindelijk wel, met gevolg dat je kaart geblokkeerd word ivm fraude. Tenminste, als ze kunnen concluderen dat je dat deed om zo te frauderen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef V2 het volgende:
En als je dat niet doet, gaan ze je dan ook nog eens een boete geven ofzo? Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk...
quote:13.7 U moet binnen 6 uur na het moment waarop u heeft ingecheckt,uitchecken, en
ook altijd op dezelfde Dag uitchecken als de Dag waarop u heeft ingecheckt.
Als u niet uitcheckt binnen 6 uur na het moment waarop u heeft ingecheckt,
zal bij het opnieuw aanbieden van uw OV-chipkaart het Instaptarief worden
ingehouden. Als u niet op dezelfde Dag uitcheckt, vervalt uw check-in en zal bij
het opnieuw aanbieden van uw OV-chipkaart opnieuw het Instaptarief worden
ingehouden.
Je kan tegenwoordig ook op je OVC een dagkaart-product laden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:32 schreef b2py het volgende:
Dat vroeg ik me laatst af inderdaad.. Wat als ik weer random in een trein ga zitten de hele dag. Hoe moet ik dat dan chippen? :s
Gewoon inchecken op je beginstation, uitchecken op je beginstation. Ik was gisteren ook ingecheckt in Roosendaal toen ik van Utrecht naar Rotterdam ging, hij keek me even raar aan maar zei verder niksquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:32 schreef b2py het volgende:
Dat vroeg ik me laatst af inderdaad.. Wat als ik weer random in een trein ga zitten de hele dag. Hoe moet ik dat dan chippen? :s
je kan toch niet weer uitchecken op je in-checkstation? Meen dat hier ooit gelezen te hebben..quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gewoon inchecken op je beginstation, uitchecken op je beginstation. Ik was gisteren ook ingecheckt in Roosendaal toen ik van Utrecht naar Rotterdam ging, hij keek me even raar aan maar zei verder niks.
Maar als je borg betaalt ...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gewoon inchecken op je beginstation, uitchecken op je beginstation. Ik was gisteren ook ingecheckt in Roosendaal toen ik van Utrecht naar Rotterdam ging, hij keek me even raar aan maar zei verder niks.
Jawel, maar als je borg hebt betaalt, en is meer dan een uur later weer uitchecken op station waar je ingecheckt bent, is je borg weg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:40 schreef b2py het volgende:
[..]
je kan toch niet weer uitchecken op je in-checkstation? Meen dat hier ooit gelezen te hebben..
Gelul.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef greavy het volgende:
Het leuke is dat NS nu ineens je persoonsgegevens kan vinden door inchecken. Zonder in te checken kan alleen IB-Groep/DUO en TLS daarbij..
Niet alle vervoerders. Alleen de vervoerders die in overheidshanden zijn: NS, RET, GVB en HTM.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelul.
TLS is een consortium waar o.a. alle vervoerders in zitten. Dus waar TLS bij kan, daar kan NS bij. Heb maar geen illusies wat dat betreft
Met vandaag? 24 stuks.quote:
Wordt het lekker weer dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef greavy het volgende:
Zaterdag dagje Utrecht
OA: Buys Ballotstraat, Zonstraat, Abstederdijk en maar weer kijken waar dan
Heimwee Express met de Muizenneus platen
Nog niet naar gekekenquote:
Als 't zaterdag tegen zit ga ik denk ik (bekijk 's ochtends al) weer dagje MAT'en. Limburg dus. Ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
sta je daar![]()
ik ga zaterdag Baanhoek en Blauwe Zoom opvissen en zondag naar Harmelen
Helaas is dat ook niet legaal (officieel gezien), maar het kan wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:38 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik heb zo'n moderne kortingskaart; niet in de spits met korting. Nu vertelde een conducteur mij dat als ik 15.55 incheck ik gewoon met korting reis in de avond spits. Zou dit ook werken als ik dan pas om 18.00 de trein neem (dus bij aankomst al incheck voor de terugreis)?
Nog een leuke:quote:Er is onder meer in de volgende gevallen sprake van misbruik of fraude:
Wanneer u met de OV-chipkaart bij herhaling eerder incheckt dan 30 minuten
voor aanvang van uw reis;
Ik check zovaak niet uit als ik mijn reis voortzetquote:Wanneer u met de OV-chipkaart waarmee u heeft ingecheckt bij herhaling niet
uitcheckt op het station of de halte die u verlaat;
Ik had het er met mijn collega toevallig ook over, op de gele borden in Almelo staat dat die sprinters deze en vorige week niet rijden, waarom in Enschede dan weer consequent staat 'deze trein rijdt niet' op de infoborden is mij een raadsel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Al de hele week gaan de sprinters Apeldoorn - Enschede blijkbaar niet verder dan AlmeloIs er wat aan de hand of zo?
Vakantiemaatregelen. Hierdoor zijn een aantal treinen ingekort of opgeheven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Al de hele week gaan de sprinters Apeldoorn - Enschede blijkbaar niet verder dan AlmeloIs er wat aan de hand of zo?
"U wilt naar Borne? Barst maar. Het is vakantie."quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Vakantiemaatregelen. Hierdoor zijn een aantal treinen ingekort of opgeheven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |