Dit is zeker niet het hoogste rendement. Ik heb al een beetje zitten rekenen, en het is een enorm verschil of jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef DikkeTrina het volgende:
Of dit het hoogst rendement scenario is, weet ik niet. Ik zou kiezen wat het beste voelt.

Dat is inderdaad een interessante optie. Echter, het risico vs. rendement vind ik bedroevend als je kijkt naar wat je op de bankspaarrekening van de hypotheek krijgt, toch? Staat tegenover dat je over het geld kan beschikken, ook heel wat waard, daarom is dit wellicht een betere optie.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef Paretozen het volgende:
Ach en wee dat mensen heden ten daags nog gelokt kunnen worden door producten van de bank.
Toon een heel klein beetje lef en neem het zelf in handen ipv banksparen constructie.

Ja, leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef Paretozen het volgende:
Toon een heel klein beetje lef en neem het zelf in handen ipv banksparen constructie.

Zielig. Binnenkort nemen wij een nieuwe 100% aflossingsvrije hypotheek << 50% van de WOZ-waarde. En maar kapitaalsparen in Box 3. En de fiscus? Die heeft het nakijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:22 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Maar ik heb geen 250.000 euro in mijn matras om een huis te kopen, dus moet ik een hypotheeklening aangaan.
En er is geen bank die je (terecht) nog een 100% aflossingsvrije hypotheek aanbiedt, want elke nieuwe hypotheek moet een redelijke hoeveelheid aflossing of sparen hebben.
Leuk dus dat je zelf de controle wilt kunnen houden, maar je bent wel gebonden aan bepaalde redelijke mogelijkheden. En de mogelijkheid om een aflossingsvrije hypotheek te krijgen is er niet meer (en gelukkig zo).

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |