We willen antwoord!quote:
EEN GRAPJE EN HUMOR. Owjah iemand de paperclips laten tellen voor de voorraad is dan weer een klein beetje grappig, maar eigenlijk ook wel weer zielig.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat zegt een kakker als hij klaarkomt?.. Ik arriveer.
Wtf am i doing
Ik reageerde gewoon serieus omdat ik het triest vind dat alle vrouwen zo over een kam gescheerd worden, bijdehandje.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, ga toch ijs eten![]()
En chocola, is zo weer over chaggi
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wtf am i doing
Jij hebt echt je dag niet he.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon serieus omdat ik het triest vind dat alle vrouwen zo over een kam gescheerd worden, bijdehandje.
Maar blijkbaar vind de meerderheid hier dat inderdaad humor.
Dus bij deze:
Terechte klacht.
Nee, je hebt gelijk, maar lees zelf nou maar ff terug, dan zie je dat je heel chaggi reageerdequote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon serieus omdat ik het triest vind dat alle vrouwen zo over een kam gescheerd worden, bijdehandje.
Maar blijkbaar vind de meerderheid hier dat inderdaad humor.
Dus bij deze:
Terechte klacht.
Whehe +1quote:Op donderdag 29 december 2011 10:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wtf am i doing
Ach, we hebben ook putjesscheppers nodig.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat komt het nietverdomme lage opleiding zuigt
dan worden mijn handen viesquote:Op donderdag 29 december 2011 10:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ach, we hebben ook putjesscheppers nodig.
Wat ben je aan het doen Cc?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is trouwens geschoren.
Gescheerd omg
Trek je handschoenen aan.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan worden mijn handen vies
die ene zei alle vrouwen worden over een kam gescheerdquote:
Heb je je kutje al geschoren vanochtend Cc?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die ene zei alle vrouwen worden over een kam gescheerd
Like WTF het is geschoren
Ja, maar sinds wanneer ben jij een miereneuker?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die ene zei alle vrouwen worden over een kam gescheerd
Like WTF het is geschoren
Zeur.quote:
Ja, heeft ze.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heb je je kutje al geschoren vanochtend Cc?
omdat juist dat figuur iets moest zeggen over het niveau van intelligentie van de vrouw uit de OPquote:Op donderdag 29 december 2011 10:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar sinds wanneer ben jij een miereneuker?
Ach, je hebt wel gelijk hoor
Aha, waar is ze eigenlijk...?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat juist dat figuur iets moest zeggen over het niveau van intelligentie van de vrouw uit de OP
Chocolade eten.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aha, waar is ze eigenlijk...?
Huilenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aha, waar is ze eigenlijk...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |