Ja, heel erg! Alsof de grond onder me weggeslagen werd en alles wat eerst zeker leek ineens onzeker werd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen gemaakt filmpje.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:39 schreef sinepedraap het volgende:
Eerste die weet waar mijn usericon vandaan komt die wint een felicitatie
Die dansende polen/russen achter hun vrachtwagenstuurquote:Op donderdag 29 december 2011 11:39 schreef sinepedraap het volgende:
You also no shit, rapper die iemand aanwijst met een smiley als hoofd. Of... welke van de 2 ben jij?quote:
WINNAAR!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Die dansende polen/russen achter hun vrachtwagenstuur
quote:
Een Roemeen, hij was blij dat zijn vader uit het ziekenhuis ontslagen was en danstte. Gezien op het Roemeense nieuws, en ja, ik ben Roemeens.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:39 schreef sinepedraap het volgende:
NO FUCKING WAYquote:Op donderdag 29 december 2011 17:10 schreef JohannesKozijn het volgende:
Mijn UI is trouwens niet zo moeilijk te vinden
ik ben een kanker userquote:Op donderdag 29 december 2011 19:19 schreef Barbapapamama het volgende:
toch maar een kk user met zn kk vogel
Die wenkbrauw heeft hij ook in tweeën geknipt.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef Oceanview het volgende:
Bert heeft maar 1 wenkbrauw en die bird niet.
Dank uquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
Welkom op het topic dat over jou gaat, Dientje12
ja goed hequote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Heey Dientje, je bent er weer!
Nou dat ben je wel hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ben een kanker user
Omdat je me niet kent?
Jij bent gauw met oordelen
Zou het eerder over jezelf zegen
Ja zegen jezelf tot kankeruserquote:Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ben een kanker user
Omdat je me niet kent?
Jij bent gauw met oordelen
Zou het eerder over jezelf zegen
Hahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! DIENTJE12 HEEFT ZIJN USERICON VERANDERD!!!!!!!!!!!!!!! Nu klopt deze topic niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |