abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106185864
quote:
13s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
Framerate PS3 is zo enorm kut. ;(
Op de bank hangen met een xboxcontroller op mn pc aangesloten en een shitload aan highres texturepacks en mods is zo enorm gaaf 8-)

Nu al de beste aankoop van afgelopen jaar denk ik _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_106185931
Jammer dat je controls erop achteruitgaan alleen :P
Conscience do cost.
pi_106186033
Ja dat wel, maar ik moet zeggen het went heel snel. Voordeel is dat 107cm groter dan 26" is en dat ik betere speaker bij mn tv heb staan. En dat ik lekker onderuit kan zakken :)
vosss is de naam,
pi_106186148
Imperials of Stormcloaks? ;(
pi_106186368
Ik ben voor de imperials gegaan, maar dat kwam meer omdat ik dacht van nou als ik kies dan zal ik later in de game wel vaak in die stad zijn van de kant die ik kies en ik vond de stad van die stormgasten gewoon een saaie lelijke onoverzichtelijke kutstad.

Daarom moest ullrich dus dood. :7

Als ie een betere stad had gebouwd dan de soldaten dan had ie nog geleefd.

Life's a bitch.
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 december 2011 @ 23:11:30 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106187169
Ik ben Altmer (spellsword), dus ik heb de Stormcloaks gekozen. Verder Bards, College, DB en Thieves :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106188085
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef MetBas het volgende:
Die eikels die je nek op het hakblok legden, of de gasten die je vervolgens hielpen ontsnappen :P
Lastige keuze..
  donderdag 29 december 2011 @ 23:34:21 #108
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_106188132
ik vind die stormcloaks maar een stel racistische kortzichtige homo's. dus ik denk dat ik voor de imperials ga.
  donderdag 29 december 2011 @ 23:34:59 #109
256666 leeell
I know you're lonely
pi_106188154
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:33 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Die eikels die je nek op het hakblok legden, of de gasten die je vervolgens hielpen ontsnappen :P
Lastige keuze..
nee :

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef Under_Score het volgende:
ik vind die stormcloaks maar een stel racistische kortzichtige homo's. dus ik denk dat ik voor de imperials ga.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_106188219
Ze zijn allebei best wel slecht, de imperials zijn badass romeinen waardoor ik ze maar heb gejoined.

Daarnaast, als je een beslissing wil maken vanuit een in-character standpunt: Als the Empire Skyrim behoudt is de kans dat 't uit elkaar zakt minder groot waardoor ze stand kunnen houden tegen de dominion waardoor zij niet iedereen van kant maken in Skyrim.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2011 23:37:37 ]
  donderdag 29 december 2011 @ 23:40:27 #111
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_106188365
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ze zijn allebei best wel slecht, de imperials zijn badass romeinen waardoor ik ze maar heb gejoined.

Daarnaast, als je een beslissing wil maken vanuit een in-character standpunt: Als the Empire Skyrim behoudt is de kans dat 't uit elkaar zakt minder groot waardoor ze stand kunnen houden tegen de dominion waardoor zij niet iedereen van kant maken in Skyrim.
ja maar ik heb een nord character, dus in game zou ik automatisch voor de stormcloaks moeten kiezen vanuit historisch oogpunt OID :') dus ik ga lekker de NSBer roleplayen en me aanmelden bij de imperials.
pi_106188403
Ik ben ook Nord en heb me (om de bovenstaande reden :@ ) eveneens aangemeld bij de Imperials.
  Forum Admin donderdag 29 december 2011 @ 23:52:51 #113
35723 crew  GGMM
pi_106188946
Dat enchanten is echt goed. Begin ik nu pas mee (lvl 32).
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_106189044
Bijna twee maanden en vandaag verscheen voor het eerst in beeld:

"Solitude discovered"

Daarom is skyrim _O_
  donderdag 29 december 2011 @ 23:57:11 #115
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106189153
Als High Elf kon ik eigenlijk enkel voor de Imperials kiezen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 december 2011 @ 00:05:47 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106189493
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als High Elf kon ik eigenlijk enkel voor de Imperials kiezen.
Roleplay net als ik alsof je een secret agent voor de Thalmor bent, en je missie is: fuck things up, dan join je de cloaks :7
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106190586
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:54 schreef vosss het volgende:
Ik ben voor de imperials gegaan, maar dat kwam meer omdat ik dacht van nou als ik kies dan zal ik later in de game wel vaak in die stad zijn van de kant die ik kies en ik vond de stad van die stormgasten gewoon een saaie lelijke onoverzichtelijke kutstad.

Daarom moest ullrich dus dood. :7

Als ie een betere stad had gebouwd dan de soldaten dan had ie nog geleefd.

Life's a bitch.
Klopt, kloten stad eerste klas. De steden in Skyrim zijn sowieso minder in verhouding dan Oblivion.
pi_106190717
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef MetBas het volgende:
Als warrior kies ik meestal voor de Imperials. Als mage voor de Stormcloaks. Dit heeft meerdere redenen: als mage-zijnde moet je naar het college in Winterhold. Precies op de route richting Winterhold ligt Windhelm, en daar zetelt natuurlijk Jarl Ulfric, leider van de Stormcloaks :P dus das gelijk mooi meegenomen.
In het geval dat ik een warrior bespeel kies ik voor de Imperials omdat ik dan die ingots bij de blacksmith (die familie is van Imperial Hadvar) gelijk kan pakken zodra je Riverwood in loopt, en omdat warriors ook niet naar Winterhold hoeven zijn de imperials een logischer keuze.

Maar het is slechts een kleine overweging, want zo heel veel maakt het allemaal niet uit. Die ingots kan je ook prima stelen als je ze nodig hebt en in Windhelm/Winterhold kom je ooit vanzelf wel een keertje :)
pi_106191580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als warrior kies ik meestal voor de Imperials. Als mage voor de Stormcloaks. Dit heeft meerdere redenen: als mage-zijnde moet je naar het college in Winterhold. Precies op de route richting Winterhold ligt Windhelm, en daar zetelt natuurlijk Jarl Ulfric, leider van de Stormcloaks :P dus das gelijk mooi meegenomen.
In het geval dat ik een warrior bespeel kies ik voor de Imperials omdat ik dan die ingots bij de blacksmith (die familie is van Imperial Hadvar) gelijk kan pakken zodra je Riverwood in loopt, en omdat warriors ook niet naar Winterhold hoeven zijn de imperials een logischer keuze.

Maar het is slechts een kleine overweging, want zo heel veel maakt het allemaal niet uit. Die ingots kan je ook prima stelen als je ze nodig hebt en in Windhelm/Winterhold kom je ooit vanzelf wel een keertje :)
Derp, ik ben een Nord Warrior en ik moest wel voor m'n mainquest naar Winterhold? :P
Ik ben nu Archmage.. hoera.
pi_106192768
Heeft er iemand ervaring met het upgraden van je armor en damage voorbij Legendary tot enorme hoogte door middel van je enchantment te verbeteren met potions, om daarna je potions te verbeteren met een enthanted kleding etc.. om vervolgens te gaan smithen met kleren die enorm smithing verbeteren en een super sterke blacksmith potion?
Hattrick: Nafets(143158)
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2011 @ 03:41:58 #121
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106193661
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2011 02:15 schreef chukchuk het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het upgraden van je armor en damage voorbij Legendary tot enorme hoogte door middel van je enchantment te verbeteren met potions, om daarna je potions te verbeteren met een enthanted kleding etc.. om vervolgens te gaan smithen met kleren die enorm smithing verbeteren en een super sterke blacksmith potion?
Mijn vorige build. Enchanting maxen dan, met fortify potion, alchemy gear maken. Dan de alchemy gear aandoen en fortify enchantment potions maken. In principe kun je zo om en om steeds betere alchemy gear/fortify potions maken. Uiteindelijk heb je extreem goede alchemy uitrusting en dan maak je een fortify smithing potion en kun je alle armor en wapens ganz uber maken.

Dan ben je wel een eeuwigheid bezig en het was mij uiteindelijk allemaal teveel werk. (of je moet de exploit gebruiken) Bovendien ben je dan zo enorm overpowered dat de lol er ook afgaat dan.

Met mijn nieuwe karakter sla ik de smithing/enchanting/alchemy skills helemaal over. Heb alleen in smithing de steel en arcane perks genomen om armors en wapens te kunnen upgraden. Voor de rest smid ik niks zelf maar gebruik alleen wat er in de game zit en upgrade dat zover ik kan. Dat is meer dan toereikend en kan ik mijn perks aan andere dingen besteden.

Met gevonden en gekochte fortify smithing gear en potions heb ik The Bow of the Hunt al zover geupgrade dat hij nu in de 70 base damage doet. Ding weegt niks dus is razendsnel. Uiteindelijk doe je er veel meer damage per seconde mee dan een veel tragere daedric bow. :)
pi_106193779
Geruchten gaan dat de Thalmor juist de Stormcloaks zou "steunen" om zo ervoor te zorgen dat Skyrim bezwijkt wanneer ze binnenvallen, en dan Talos worship compleet verbannen, waardoor de schijt tegen de ventilator aankomt.
Daarom kies ik voor alles dat tegen de :r Thalmor :r werkt.
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_106194122
Ik ben een High Elf. Ik speel met een mix van One Handed(100), Destruction+-75, Conjuration(100) en ik draag Heavy gear. Ik ben net lid van de Stormcloaks :) De mainquest is nog steeds blijven steken in Solitude, waar ik op dat feest moet infiltreren. Black Brotherhood al uitgespeeld, Archmage geworden, en een hoop andere sidequests. Vandaag wordt het nog een bunch van die mini quests uit mn journal opruimen :')
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2011 @ 08:02:39 #124
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106194362
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 03:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geruchten gaan dat de Thalmor juist de Stormcloaks zou "steunen" om zo ervoor te zorgen dat Skyrim bezwijkt wanneer ze binnenvallen, en dan Talos worship compleet verbannen, waardoor de schijt tegen de ventilator aankomt.
Daarom kies ik voor alles dat tegen de :r Thalmor :r werkt.
De Thalmor hebben ws. Talos verboden om voor interne onrust te zorgen. Ze steunen de stormcloaks niet. Alleen als een van beide dreigt te verliezen steunen ze die want ze willen dat de interne strijd en onrust doorgaat. De executie van Ulfric ging niet door vanwege de aanval van Alduin. Delphine dacht daarom dat de Thalmor iets met de draken te maken had. Door Ulfric te laten ontsnappen kon de burgeroorlog doorgaan immers.

De Thalmor willen dat geen van beide wint maar dat ze elkaar blijven verzwakken. Zowel de Emperium als de Stormcloaks spelen zo de Dominion in de kaart eigenlijk. Dat kun je niet alleen de Stormcloaks verwijten. Het akkoord gaan met het verdrag door de Empire was een veel grotere fout. De Dominion toegang to Skyrim geven om op Talos aanhangers te jagen.. welke debiel zet daar zijn handtekening nou onder? :{w

Doorvechten was een betere optie geweest. Het eindgevecht tegen de dominion komt er toch wel. Straks is iedereen alleen nog maar meer verzakt om goed verzet te bieden.

Hammerfell heeft de Dominion eruit geschopt, er is geen reden waarom Skyrim hetzelfde niet kan doen. Maar dan moet eerst de Emperium opzouten. :7
pi_106197160
Jullie nemen de lore wel erg serieus he :P er ontstaan nog net geen forumoorlogen over :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')