Like u carequote:Op donderdag 29 december 2011 00:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zit trouwens wel prijsveschil in tussen die 2 armbanden
Mwehehehe kun je nog een tas erbij nemenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si! die ik leuk vind is goedkoper btw
+1quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Diconnected het volgende:
DOE DAT ANDERE PLAATJE ER NOU IN
welke?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Diconnected het volgende:
DOE DAT ANDERE PLAATJE ER NOU IN
ik heb de sc niet terug gelezen ..quote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
`
met die boobs die nagel had gemaakt
Bwhehehe goeden actiequote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Weer bijgelezen, wat een bazenplaatje Schaar!
Hulde voor u!
Ik ging sushi eten met vriendinnen en vrienden, stond ik bij het verkeerde filiaal![]()
Maar goed! Was wel gezellig en zulks.
En ik heb ook weer gefaald, net... Ik heb twee paaar schoenen van die website van Trix gekocht
(en dan wil ik van de week ook nog de stad in om voor andere lagere dr. Martens te gaan kijkenmaar ik heb gewoon een aantal paar schoenen nodig, heb nu 1 paar lekkere loopschoenen voor in de winter, da's te weinig
)
Hele andere kant van de stad... was "maar" een uur later....quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hele andere kant van de stad... was "maar" een uur later....![]()
Maar ze hadden alvast besteld dus meneer en ik konden meteen aanschuiven voor de sushi met paling en california's enzo
Dat Nederlands (in dit geval vaak Engels) van die Japanners/Chinezen/illegalen is vaak ook echt om te huilen.
Vriend wilde thee.
"Engrish thee? Wif Sugal? "
Die gast "what kind of tea?"quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Toen ik nog bij de mac werkte had ik ze wel eens aan mijn kassa
En dan zeg je dat je ze niet verstaat en dan herhalen ze gewoon precies hetzelfde maar dan harder.
![]()
Bwhehehehe!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die gast "what kind of tea?"
Vriend van mij "normale thee"
Die gast "banana tea?"
Vriend van mij "nee, normale thee"
Die gast "gleen tea?"
Vriend van me "no, normale tea"
En toen kreeg hij citroen![]()
Ach ja, de sushi was wel lekker gelukkig
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Oeeee, ik kan ook een mooie jubelslinger maken!!!!
Voor Schaar, voor haar heldendaad!
quote:Op donderdag 29 december 2011 08:14 schreef milka82 het volgende:
MoggeMijn
heeft vannacht 20 km gelopen/gesurvivald met mijn broers (en dat noemen ze dan Wampex), was zes uur thuis vanochtend. Nu was ik eerste kerstdag op stap geweest en maakte hij me om tien voor negen wakker met de mededeling: Ben je klaar met slapen, ik ben moe, m.a.w ik moest mij met de kids bemoeien en meneer ging slapen. Nu weet ik wel wat ik hier om tien voor negen doe
Ik heb werkelijk geen idee wat Carnivale is, moet alleen maar aan Carnaval Festival in de Efteling denkenquote:Op donderdag 29 december 2011 07:47 schreef Incantrix het volgende:
Kipske, die enkellaarsjes zou ik er ook bijgenomen hebben als ik rijk was geweest, precíes die![]()
nu moeten we bij de komende meet wel afspreken welke schoens we aandoen
veel plezier ermee, hoop dat ze jou ook zo fijn zitten
Wij zijn gister naar Carnivale geweest en het was zó leuk!dus dan heb ik nu een keiharde dip, maarja
12 kg ook echt!quote:Op donderdag 29 december 2011 08:44 schreef Diconnected het volgende:
Zo onze 12 kg vuurwerk is ook weer binnen
Ik ga maar eens even douchen en m'n spullies pakken, mama schopt me over een uurtje naar de fysio
Ik heb ze niet in hoeven lopen hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 08:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat Carnivale is, moet alleen maar aan Carnaval Festival in de Efteling denken
Wat cool dat we dezelfde schoenensmaak hebben![]()
![]()
Ik moest er wel even goed over nadenken hoor, 200 pond voor 2 paar schoenen![]()
maar hoop er dan ook lang mee te doen en hoop dat ze lekker zitten![]()
inlopen is alleen vaak wat lastig, maar daar moet ik maar even doorheen
Milka: wat was dat was je vriend deed dan? Soort speurtocht of dropping ofzo?
Mijn smileys zijn op mijn telefoon op hol geslagen![]()
ze staan allemaal in hyperstand, bewegen een keer of 10 zo snel als normaal, bwhehehehe, ziet er wel grappig uit
En getatoeëerde vrouw met baard?quote:Op donderdag 29 december 2011 08:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb ze niet in hoeven lopen hooren met m'n vorige paar Martens-laarzrn heb ik 4 jaar gedaan, dus komt goed shoe-buddy
En Carnivale is een echt, ouderwets circus hier, dus met een vlooiencircus en een vuurvreter en een man in een tijgervel in een kooi en dat soort <3
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze! Fix het even Sjaan, voordat je gaat slapen? Toe?
quote:
SORRYYYYYYYYY, Heb het al goed gemaaktquote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Sjaan, dat vind ik niet lief.
Ik ga ook slapen, probeer er een beetje een normaal ritme in te houden. Morgen misschien wel TD falen.
Truste!
quote:Hersenen krimpen door fastfood
PORTLAND - Het eten van vette voeding zorgt ervoor dat onze hersenen krimpen. Dat bleek woensdag uit onderzoek, dat is gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschift Neurology.
In een dieet met veel fastfood zit veel verzadigd vet, dat slecht is voor de doorbloeding van het brein. Ook zitten er maar weinig vitamines B, C, D en E in dergelijk voedsel, waardoor de hersenen krimpen zoals dat ook bij Alzheimer gebeurt.
Mensen die juist veel van deze vitamines en omega-3 vetten binnenkrijgen hebben een relatief groot brein, omdat ''die de bloedvaten in de hersenen stimuleren'', aldus de leider van het onderzoek, neuroloog Gene Bowman.
De resultaten komen voort uit een studie van de Universiteit van Portland en de Universiteit van Oregon naar breinveroudering onder bejaarden dat al meer dan dertig jaar loopt. Eerder werd dementie al gelinkt aan het eetpatroon van mensen.
Ik klikte op jouw profiel op facebook want ik wou die ene leuke foto nog even liken van je. Toen zag ik je tijdlijn...LEUK!! Ik heb 'm ook meteen ingerichtquote:
thanksquote:Op donderdag 29 december 2011 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik klikte op jouw profiel op facebook want ik wou die ene leuke foto nog even liken van je. Toen zag ik je tijdlijn...LEUK!! Ik heb 'm ook meteen ingericht
Echt wel...kan jij kijken of die van mij al zichtbaar is? Er stond namelijk dat ie pas op 5 januari actief zou worden ofzo, maar ik heb 'm meteen gepubliceerd natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanksen timeline is leuk he
hij is er gewoon hoor!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Echt wel...kan jij kijken of die van mij al zichtbaar is? Er stond namelijk dat ie pas op 5 januari actief zou worden ofzo, maar ik heb 'm meteen gepubliceerd natuurlijk
hoeveel alcohol speelt er mee in zo'n nacht?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:41 schreef milka82 het volgende:
@ Kip, das een soort survivaltocht voor volwassenen, met allerlei opdrachten erin, oa over het water. Ze krijgen een kompas mee en red je reet!
Heb hem er idd om tien voor negen afgeschopt, was meneer niet blij mee op zijn zachtst gezegd. Toen pakte ik zijn tas kleren om uit te wassen, die was loodzwaar, ik : wat da fuck heb je gedaan? Hij: Oh, gezwommen... Ik:sukkols!
Waren ze dus het water in gelazerd (en dan niet een slootje), tig keer verkeerd gelopen en als laatste weer terug.
Addict addict addictquote:Op donderdag 29 december 2011 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik las goeden OPI vanwege dat ! erachter
Veel!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel alcohol speelt er mee in zo'n nacht?
NEE en neequote:Op donderdag 29 december 2011 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent zwanger !
Heeft nick er in geknepen?
Lolquote:Op donderdag 29 december 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gister had je erook al jeuk aan! BEESTJES! of een tiet-soa!
De waarheid is niet stom .. maar we zullen een mooie afscheidsspeech voor je in elkaar flansen ...quote:Op donderdag 29 december 2011 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lol
Straks ga ik dood en dan hebben jullie spijt dat jullie allemaal stomme dingen tegen me hebben gezegd
Iets met iPad en lapoquote:Op donderdag 29 december 2011 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De waarheid is niet stom .. maar we zullen een mooie afscheidsspeech voor je in elkaar flansen ...
Ik vond 'm zeer nuttig hoor!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Bleiblei had een zaklamp gekregen.
Dit is een stukje van de handleiding:
[ afbeelding ]
epicquote:Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Bleiblei had een zaklamp gekregen.
Dit is een stukje van de handleiding:
[ afbeelding ]
Vooral het plaatje met het vuurwapenquote:
Mooien nieuwen gif!quote:
1 plaatje? 8 plaatjes met het vuurwapen!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vooral het plaatje met het vuurwapen
Zeer nuttig!
14.gif jonguh!
ik ben afgevallenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog dikker geworden door kerst
TFSI?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog een 15 euro kadobon van de sephora, wat zal ik vanavond falen?
Of door Nickquote:Op donderdag 29 december 2011 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog dikker geworden door kerst
Too Faced Shadow Insurancequote:
Ik zat mobiel dus zag het niet, maarquote:Op donderdag 29 december 2011 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 plaatje? 8 plaatjes met het vuurwapen!
Het is wel een kekke zaklamp, hij heeft zelfs een stroboscoopstand
Nee da's waar, die van mij heb ik al >2 jaarquote:Op donderdag 29 december 2011 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al een back up liggen zelfs, driekwart jaar, dat spul wil niet op
Ik haat cream eyeshadow en ik heb genoeg oogschaduw/blush/mascaraquote:Op donderdag 29 december 2011 11:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Benefit creaseless cream liners/shadows zijn leuk
En creasen alleen als je ze heel heel dik aanbrengt
Je moet dan ook de liners nemen, die zijn leukquote:Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat cream eyeshadow en ik heb genoeg oogschaduw/blush/mascara
Iets andersquote:Op donderdag 29 december 2011 11:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moet dan ook de liners nemen, die zijn leuk
Wat wil je dan? (Toch niet weer nagellak he)
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef Loqi het volgende:
Ja eh, niks halen dan, als je toch al genoeg hebt![]()
![]()
Ik heb eigenlijk alles al wat ik nodig heb, zou wel dubbele kunnen kopen maar dan maak ik ze liever een x extra schoon.quote:
Ik denk ik kom vanavond in de stad, FALEN. Dusquote:Op donderdag 29 december 2011 11:16 schreef Loqi het volgende:
Is die bon niet nog geldig tot in de eeuwigheid? Of moet ie nu op, gewoon omdat?
Door die roze achtergrond dacht ik dat het topic gesloten was....quote:Op donderdag 29 december 2011 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde deze, maar nu in de foto's zie
http://www.temptalia.com/(...)view-photos-swatches
cadeautje voor mijquote:Op donderdag 29 december 2011 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb ik ook genoeg.
Conclusie: niks falen bij sephora
Blijkbaar welquote:Op donderdag 29 december 2011 11:32 schreef BGTes het volgende:
Beter schaffen ze de hypotheekrenteaftrek af.. Van een kale kip kun je niet plukken.
Nee, DAT is een goed plan, dat er dan ik weet niet hoeveel mensen op straat komen te staan omdat ze hun lasten niet meer kunnen dragenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:32 schreef BGTes het volgende:
Beter schaffen ze de hypotheekrenteaftrek af.. Van een kale kip kun je niet plukken.
Oh als je putjesschepper wilt worden moet je even bij ons komen solliciteren. We zoeken nog mensenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel de rest van mijn leven putjes scheppen en vuilnis ophalen
Noez dan kunnen ze geen kunst meer makenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
eerst nadenken voor je iets roept he
Moet een goede balans gevonden worden. Basisbeurs afschaffen is geen goed plan, hypotheekrente ook niet.
Kunstenaarssubsidie daarentegen, daar mogen ze best wat aan doen.
Bedankt voor het medelevenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh als je putjesschepper wilt worden moet je even bij ons komen solliciteren. We zoeken nog mensen
http://www.kanters.eu/riool/
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh als je putjesschepper wilt worden moet je even bij ons komen solliciteren. We zoeken nog mensen
Ik zal je nog es helpenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Onder de 40 gewoon oprotten, dat moet ik ookquote:Op donderdag 29 december 2011 11:38 schreef BGTes het volgende:
Of minderen op buitenlandse studenten die hier gratis komen studeren en waar 75% ervan een jaar loopt te feesten en dan weer terug naar huis gaatEen soort BSA voor hen, maar dan onder de 40 ECTs geen geld meer krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie indruk van wat je dan zoal kunt verwachten:DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probleem is dat ze na een jaar sowieso al weg zijn, dus wat maakt dat dan uit. Maar ze krijgen wel hun collegegeld terugquote:Op donderdag 29 december 2011 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onder de 40 gewoon oprotten, dat moet ik ook
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie indruk van wat je dan zoal kunt verwachten:Oh dat is wel viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
Ohja, ik wordt er niet meer warm of koud van. Eet er gerust een boterham bij.quote:
In welke nagellak ben je zoal geïnteresseerd? Ze verkopen niet ieder merk bij alle winkels en eigenlijk doen die ook niet zo aan uitverkoop qua nagellak.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:04 schreef Paul het volgende:
Uitverkoop?
Willen jullie hier op reageren
Kledingquote:Op donderdag 29 december 2011 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In welke nagellak ben je zoal geïnteresseerd? Ze verkopen niet ieder merk bij alle winkels en eigenlijk doen die ook niet zo aan uitverkoop qua nagellak.
Je kan toch zelf even de winkels waar je altijd koopt op internet opzoeken of even bellen?quote:
Ze worden ook steeds eerder zwanger, die kotersquote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
De vierjarige dochter van Robert ten Brink is zwanger
Heb je ze nou nog steeds niet gebeld?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Winkel - Product ontvangen 22-12-2011 13:05:49
Mijn telefoon, nog steeds niets van ze gehoord. Zal vanavond eens gaan zeiken
Mwehehequote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
De vloer is nog niet droog... nu kunnen we alleen op bed in de slaapkamer zitten, omdat de studeerkamer vol staat met zooi uit de huiskamer... en we moeten nu door de voordeur, om het blok heen naar achteren om in de keuken te komen en bij de wc...
Dus daar liepen we, met onze ontbijtbordjes en een mok melk en koffie over straat net...
En nu moet ik poepen, maar het regent buiten, dus ik wil niet om lopen![]()
Dat kan niet. Je kunt alleen klantenservice bellenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je ze nou nog steeds niet gebeld?
Aah nee, door de regen om te kunnen poepen. Dan zou ik ook al gauw zoiets hebben van laat maarquote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
De vloer is nog niet droog... nu kunnen we alleen op bed in de slaapkamer zitten, omdat de studeerkamer vol staat met zooi uit de huiskamer... en we moeten nu door de voordeur, om het blok heen naar achteren om in de keuken te komen en bij de wc...
Dus daar liepen we, met onze ontbijtbordjes en een mok melk en koffie over straat net...
En nu moet ik poepen, maar het regent buiten, dus ik wil niet om lopen![]()
Ja, ziet er tof uit!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
MweheheMaar ziet het er wel leuk uit?
Ja.... dat is echt een beetje jammer... ben toch maar gegaan, hij gaf al kopjesquote:Op donderdag 29 december 2011 13:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aah nee, door de regen om te kunnen poepen. Dan zou ik ook al gauw zoiets hebben van laat maarMaar gelukkig is het maar voor even toch?
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... dat is echt een beetje jammer... ben toch maar gegaan, hij gaf al kopjes
Lin!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... dat is echt een beetje jammer... ben toch maar gegaan, hij gaf al kopjes
Zal ik effe maken met foon... brb!quote:
Dit!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
Zoooooooooo wat lekker fris weer Lin!
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens m'n spulletjes pakken en dan richting ziekenhuis en daarna nichtje ophalen van het stationkind is even oud als ik, maar die komt uit Limburg en daar kennen ze geen trams en mensen met hoofddoekjes ofzo
Anyhow, adiosss
Sex hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Lindytje het volgende:
Ja, heel anders! Zal als het af is voor en na foto's plaatsen!
Nu effe ER kijken, we hebben nu toch niks anders te doen...
dat krijg je als je super veel gratis krijgt, lekker zonde als alles straks niet meer goed isquote:Op donderdag 29 december 2011 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
nu mogen jullie nooit meer zeggen dat ik veel zooi heb of dat je zelf veel hebt
Dát, plus het filmpje duurt 22 fucking minuten.... dat ga ik niet helemaal zitten kijken hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat krijg je als je super veel gratis krijgt, lekker zonde als alles straks niet meer goed is
Naaah al die mac krijg je echt niet gratis hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat krijg je als je super veel gratis krijgt, lekker zonde als alles straks niet meer goed is
In de VS wel hoor...quote:Op donderdag 29 december 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naaah al die mac krijg je echt niet gratis hoor
Zeker welquote:Op donderdag 29 december 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naaah al die mac krijg je echt niet gratis hoor
ontarrel setquote:Op donderdag 29 december 2011 13:56 schreef BBQ-kip het volgende:
En geurkaarsen horen NIET bij beauty-dingen...
Ik zet toch ook niet mijn wc-blokjes, mijn aars-bleek-onttarrel-set en mijn kunstgebit ertussen?
Zo duur is het daar niet en natuurlijk op veel meer plekken verkrijgbaar.quote:
Ja jonguh, anders al die klonten enzoquote:
Ja maar dat heeft niks met gratis te makenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo duur is het daar niet en natuurlijk op veel meer plekken verkrijgbaar.
niet zo "exclusief" als hier.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft niks met gratis te maken
Iets eten?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga even weg van laptop want word niet goed![]()
![]()
zwangerrrrquote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Arme Speesquote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Definitieve misschien?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF waarom krijg ik een brief van interpolis met een nieuwe 'polis' die precies hetzelfde is als de polis die ik al had gehad voor 2012?
Er staat dat je die krijgt wanneer je A, zelf iets hebt veranderd, B, 18, 30, 85 bent geworden of C wanneer er iets vervalt.quote:
duizelig en misselijk in 1x. Zat te draaien op mn stoelquote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
wat was er nou aan de hand spees? voelde je je niet lekker ofzo?
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
duizelig en misselijk in 1x. Zat te draaien op mn stoel
Oh heb niet veel gegeten vandaag maar ook geen honger
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]meh
en misschien toch wat proberen te eten ook al heb je geen honger, niet eten is helemaal niet goed
hebben wij gister geruild ofzo? ik heb na 5 broodjes en een banaan nog steeds honger
Ja heur, ik zal goed voor den beebie zorgenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
rekening van de schilder binnennu moet ik weer gaan bellen
space, doe je een beetje voorzichtig?
HEEE IK ZOU EM KRIJGEN!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zodat ik hem in een mandje voor je deur kan zetten
Ik heb al wat gedronken maar etenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HEEE IK ZOU EM KRIJGEN!
en spees, ga eerst even wat eten en drinken dan voordat je gaat douchen? straks val je daar flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry maar![]()
![]()
![]()
En nu ga ik echt douchen want koude voeton
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
"Het goedje is gemaakt van..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry maar![]()
![]()
![]()
En nu ga ik echt douchen want koude voeton
Goeden reclame op d'n site....
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
nou, de rekening is ongeveer het dubbele van de offertequote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Doe dan wat bouillon drinken en/of slappe thee met wat suiker.
SQ: wat waren jullie ervoor kwijt? En klopte de rekening nu niet dat je moet bellen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, de rekening is ongeveer het dubbele van de offerte
En ik gok dat dat niet helemaal volgens afspraak was?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, de rekening is ongeveer het dubbele van de offerte
Telefoon/PS/boekjes meenemenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef Diconnected het volgende:
Blaablaa wachten in ziekenhuis. Ze kennen me hier al trouwens bij voornaam. Ik kom hier te vaak
Is Fok toch nog ergens nuttig voorquote:Op donderdag 29 december 2011 14:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me wel met jullie
ja fak ik ga dat toch niet allemaal op fok gooienquote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik gok dat dat niet helemaal volgens afspraak was?![]()
Hoeveel was de offerte dan? (ben zo beniehiehiehiehieuwd!)
hoax. jij hebt altijd honger.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al wat gedronken maar eten
Ik krijg niks door mn strot als ik geen honger heb, true story.
Dan zit ik te kokhalzen enzo
PM dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja fak ik ga dat toch niet allemaal op fok gooien
Puckzzz, hoe kom ik aan die tijdslijn?
http://www.facebook.com/about/timelinequote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja fak ik ga dat toch niet allemaal op fok gooien
Puckzzz, hoe kom ik aan die tijdslijn?
toffer!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is het voordeel van een tijdlijn? Ik snap het niet namelijk...
ja maar wat is er dan toffer aan?quote:
Je had ook door de ziekenhuisgangen kunnen gaan dwalen, da's ook altijd cool!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef Diconnected het volgende:
Al klaar in zweh hospital, alleen nichtje komt pas over half uur aan op stationik ga wel ergens koffie drinken
Dode mensen en pus en bloed, lekkorquote:Op donderdag 29 december 2011 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je had ook door de ziekenhuisgangen kunnen gaan dwalen, da's ook altijd cool!
(Vlietland neem ik aan?)
Gewoon kijken waar deuren open staan en dan gaan gluren
Als het een béétje ziekenhuis is gaan er meer mensen levend weg dan doodquote:Op donderdag 29 december 2011 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dode mensen en pus en bloed, lekkor
little big planetquote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga vanmiddag tweedehands games halen. Voor een tientje per game mag ik me wel een buil vallen denk ik...
Deze (ja Lost)
[ afbeelding ]
en nog eentje, ik weet nog niet welke. Iets sufs en simpels, ik ben geen schietert, ik kan niet zo snel richten
Is Little Big Planet wat?
GTA5quote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga vanmiddag tweedehands games halen. Voor een tientje per game mag ik me wel een buil vallen denk ik...
Deze (ja Lost)
[ afbeelding ]
en nog eentje, ik weet nog niet welke. Iets sufs en simpels, ik ben geen schietert, ik kan niet zo snel richten
Is Little Big Planet wat?
Jaaaaaaaaaa, dank je wel daarvoor!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had je de mijne nog gehad?
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
little big planet
koop dan viva pinata ofzo
That helpsquote:
Racen...ook al iets wat ik niet kan. Ik ga altijd gewoon vol gas en klap dus overal tegenaan enzoquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik ben er ook weer. Kom net thuis en zie ik flyers liggen van een escortbureau dat personeel aan het werven is![]()
![]()
!
Goeden tip...quote:Op donderdag 29 december 2011 14:56 schreef BGTes het volgende:
Puck: LittleBigPlanet is awesome met zn tweeen
Lekker bijverdienenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik ben er ook weer. Kom net thuis en zie ik flyers liggen van een escortbureau dat personeel aan het werven is![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef Mss het volgende:
![]()
!
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef Mss het volgende:
![]()
!
Het is echt niet zo moeilijk als je een beetje oefentquote:Op donderdag 29 december 2011 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
That helps
[..]
Racen...ook al iets wat ik niet kan. Ik ga altijd gewoon vol gas en klap dus overal tegenaan enzo
Die heb je óók ja....quote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je hebt toch ook escortes die alleen uit eten gaan en mee naar feestjes? Zonder seksuele handelingen e.d.
True story?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je hebt toch ook escortes die alleen uit eten gaan en mee naar feestjes? Zonder seksuele handelingen e.d.
eenzame mannen genoeg... vooral de ouwetjesquote:
Dat zou ik best willen doen. Lekker cashenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eenzame mannen genoeg... vooral de ouwetjes
Ik was sarcastischquote:Op donderdag 29 december 2011 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eenzame mannen genoeg... vooral de ouwetjes
Ranzige ouwe mannen met oor-neushaar, mee-eters overal, piemelkaas en die ruiken naar zure bejaarde, gemixt met bitterballenlucht en rookluchtquote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou ik best willen doen. Lekker cashen
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar mensen werven voor seksuele handelingen mag toch niet? Dat is gewoon prostitutie.
Je ruikt de piemelkaas toch niet en zoenen hoef je niet te doen. Alleen erbij zitten mooi te zijn, like a bossquote:Op donderdag 29 december 2011 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ranzige ouwe mannen met oor-neushaar, mee-eters overal, piemelkaas en die ruiken naar zure bejaarde, gemixt met bitterballenlucht en rooklucht![]()
En dan zo'n klapperend kuntsgebit en dat ze steeds willen zoenen, blehhhhhh
Zie je ondertitelquote:Op donderdag 29 december 2011 15:03 schreef Mss het volgende:
Je moest wel een erotische uitstraling hebben.
Uhmmmm, ligt eraan hoeveel piemelkaas er is.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je ruikt de piemelkaas toch niet en zoenen hoef je niet te doen. Alleen erbij zitten mooi te zijn, like a boss
is prostitutie volgens jou nu opeens illegaal in Nederland?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja niet dan? Ben ik nu zo raar?
jonge, met erotisch zijn kun je veel meer verdienen, zeg je die andere baan gewoon op!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet juist al vaak werken in de avonden. Dat kan ik niet combineren
Maar ik ben niet erotisch, ik heb alleen dikke tietersquote:Op donderdag 29 december 2011 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, met erotisch zijn kun je veel meer verdienen, zeg je die andere baan gewoon op!
Jonge gewoon die make up op doen die je ook bij dat feest had,quote:Op donderdag 29 december 2011 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar ik ben niet erotisch, ik heb alleen dikke tieters.
Je bent wél erotisch, tetten jonguh!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Score!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jonge gewoon die make up op doen die je ook bij dat feest had,
En lange blonde harings!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |