Like u carequote:Op donderdag 29 december 2011 00:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zit trouwens wel prijsveschil in tussen die 2 armbanden
Mwehehehe kun je nog een tas erbij nemenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si! die ik leuk vind is goedkoper btw
+1quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Diconnected het volgende:
DOE DAT ANDERE PLAATJE ER NOU IN
welke?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef Diconnected het volgende:
DOE DAT ANDERE PLAATJE ER NOU IN
ik heb de sc niet terug gelezen ..quote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
`
met die boobs die nagel had gemaakt
Bwhehehe goeden actiequote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Weer bijgelezen, wat een bazenplaatje Schaar!
Hulde voor u!
Ik ging sushi eten met vriendinnen en vrienden, stond ik bij het verkeerde filiaal![]()
Maar goed! Was wel gezellig en zulks.
En ik heb ook weer gefaald, net... Ik heb twee paaar schoenen van die website van Trix gekocht
(en dan wil ik van de week ook nog de stad in om voor andere lagere dr. Martens te gaan kijkenmaar ik heb gewoon een aantal paar schoenen nodig, heb nu 1 paar lekkere loopschoenen voor in de winter, da's te weinig
)
Hele andere kant van de stad... was "maar" een uur later....quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hele andere kant van de stad... was "maar" een uur later....![]()
Maar ze hadden alvast besteld dus meneer en ik konden meteen aanschuiven voor de sushi met paling en california's enzo
Dat Nederlands (in dit geval vaak Engels) van die Japanners/Chinezen/illegalen is vaak ook echt om te huilen.
Vriend wilde thee.
"Engrish thee? Wif Sugal? "
Die gast "what kind of tea?"quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Toen ik nog bij de mac werkte had ik ze wel eens aan mijn kassa
En dan zeg je dat je ze niet verstaat en dan herhalen ze gewoon precies hetzelfde maar dan harder.
![]()
Bwhehehehe!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die gast "what kind of tea?"
Vriend van mij "normale thee"
Die gast "banana tea?"
Vriend van mij "nee, normale thee"
Die gast "gleen tea?"
Vriend van me "no, normale tea"
En toen kreeg hij citroen![]()
Ach ja, de sushi was wel lekker gelukkig
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Oeeee, ik kan ook een mooie jubelslinger maken!!!!
Voor Schaar, voor haar heldendaad!
quote:Op donderdag 29 december 2011 08:14 schreef milka82 het volgende:
MoggeMijn
heeft vannacht 20 km gelopen/gesurvivald met mijn broers (en dat noemen ze dan Wampex), was zes uur thuis vanochtend. Nu was ik eerste kerstdag op stap geweest en maakte hij me om tien voor negen wakker met de mededeling: Ben je klaar met slapen, ik ben moe, m.a.w ik moest mij met de kids bemoeien en meneer ging slapen. Nu weet ik wel wat ik hier om tien voor negen doe
Ik heb werkelijk geen idee wat Carnivale is, moet alleen maar aan Carnaval Festival in de Efteling denkenquote:Op donderdag 29 december 2011 07:47 schreef Incantrix het volgende:
Kipske, die enkellaarsjes zou ik er ook bijgenomen hebben als ik rijk was geweest, precíes die![]()
nu moeten we bij de komende meet wel afspreken welke schoens we aandoen
veel plezier ermee, hoop dat ze jou ook zo fijn zitten
Wij zijn gister naar Carnivale geweest en het was zó leuk!dus dan heb ik nu een keiharde dip, maarja
12 kg ook echt!quote:Op donderdag 29 december 2011 08:44 schreef Diconnected het volgende:
Zo onze 12 kg vuurwerk is ook weer binnen
Ik ga maar eens even douchen en m'n spullies pakken, mama schopt me over een uurtje naar de fysio
Ik heb ze niet in hoeven lopen hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 08:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat Carnivale is, moet alleen maar aan Carnaval Festival in de Efteling denken
Wat cool dat we dezelfde schoenensmaak hebben![]()
![]()
Ik moest er wel even goed over nadenken hoor, 200 pond voor 2 paar schoenen![]()
maar hoop er dan ook lang mee te doen en hoop dat ze lekker zitten![]()
inlopen is alleen vaak wat lastig, maar daar moet ik maar even doorheen
Milka: wat was dat was je vriend deed dan? Soort speurtocht of dropping ofzo?
Mijn smileys zijn op mijn telefoon op hol geslagen![]()
ze staan allemaal in hyperstand, bewegen een keer of 10 zo snel als normaal, bwhehehehe, ziet er wel grappig uit
En getatoeëerde vrouw met baard?quote:Op donderdag 29 december 2011 08:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb ze niet in hoeven lopen hooren met m'n vorige paar Martens-laarzrn heb ik 4 jaar gedaan, dus komt goed shoe-buddy
En Carnivale is een echt, ouderwets circus hier, dus met een vlooiencircus en een vuurvreter en een man in een tijgervel in een kooi en dat soort <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |