Ik heb het ook gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Ook even vriendschapsverzoek sturen.
Nee wel zusjes maar die willen alleen marokkanenquote:
Jij weet ook niet wat je wilquote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen nog maar chips en dipsaus op
IK WIL OOK TWP OP DEN FEESBOEKS!!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga TWP een vriendschapsverzoek doen.
Afkomst van Sk niet weten.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee wel zusjes maar die willen alleen marokkanen
[..]
Jij weet ook niet wat je wil![]()
Eerst moest ik juist minder eten van je
mwahahah ben ikquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee wel zusjes maar die willen alleen marokkanen
[..]
Jij weet ook niet wat je wil![]()
Eerst moest ik juist minder eten van je
Ik eet nooit veel. Eten is overrated. Noodzakelijk kwaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En ik maar denken dat ik weinig eet. Geen ontbijt, geen lunch, ergens rond 15:00 twee broodjes rookworst en later nog een bord gebakken aardappels met appelmoes.
Oh, en nog een zak borrelnootjes, en nu dan kwark.
Nee, laat maar, ik heb niet heel weinig op
Dan maak je kansquote:
pittig pittig , je hebt niets jonger hea? dan moet t maar wat jammerquote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan maak je kans![]()
Ik heb er 1 van uhm bijna 23 in de aanbieding
Spannend.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga TWP een vriendschapsverzoek doen.
ONOES. Oke.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK WIL OOK TWP OP DEN FEESBOEKS!!
Jawel maar die is 11quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef speedking het volgende:
[..]
pittig pittig , je hebt niets jonger hea? dan moet t maar wat jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |