Ik moet om 06:00 opquote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. nou ga nu slapen, ben je morgen uitgeslapen, en dan 's avonds iedereen groeten hier oke?
omdat probleemgezin en geen geld om eten te kopen op schoolquote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef coban het volgende:
Op middelbare school at ik niks tot 4 uur smiddags omdat gewend en lui
Houd ik wel van, maar ik krijg er nooit overmatig veel kaas op.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je van kapsalon houdt dan vind je kaasfuck vast ook lekker
Oh dus ik val af?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jonge overbuurmeisjes zijn opwindendIk heb er eentje aan de overkant wonen die doucht altijd met het raam op een kier
![]()
![]()
is je engelse luistervaardigheid de moeite? anders lekker luisterboeken downloaden en in de vrachtwagen luisterenquote:
grtquote:
Ja maar jijquote:
IK WIL SPEEDY OOK!quote:
Ik kan al engelsquote:Op donderdag 29 december 2011 00:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is je engelse luistervaardigheid de moeite? anders lekker luisterboeken downloaden en in de vrachtwagen luisteren
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat probleemgezin en geen geld om eten te kopen op school
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lysdexie was ook waar ik was
luisterboeken ftwquote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kan al engels
Mijn volgende doel is om russisch te leren
Ik heb al weken geen seks gehad maar toch voel ik mij aangesproken!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |