Meteen al het geld terugstorten? Gast, als je zelf een iPhone verstuurt en de koper vervolgens klaagt dat hij een blikje energydrank in een iPhone-verpakking heeft ontvangen ga je toch niet meteen alles terugstorten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:43 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het geld terugstorten is het eerste wat je had moeten doen en niet eerst proberen de helft terug te storten onder het mom van "ik ben hier ook de dupe van".
Het geld heb je trouwens pas terug gestort nadat er werk van gemaakt zou worden, je weet donders goed dat je geen poot hebt om op te staan
Je had dit ook duidelijk niet verwacht, dat iemand zoveel moeite zou gaan doen voor die 365 Euro. Jammer joh
Zodra er geen zaken open meer staan, wordt het topic verwijdert. Als je er dus ten onrechte opstaat, blijft je topic openstaan totdat er een oplossing is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:42 schreef fespo het volgende:
topic is weg
http://www.opgelichtopint(...).pl?num=1325155745/4
zo te zien is hij nooit van de korte antwoorden
http://www.kieskeurig.nl/(...)7/sjors_vink/5023428
eigenlijk een simpele vorm van rechtshandhaving op internet welke door een bedrijf wordt uitgevoerd. hoe knusquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zodra er geen zaken open meer staan, wordt het topic verwijdert. Als je er dus ten onrechte opstaat, blijft je topic openstaan totdat er een oplossing is.
Ook als jij kan aantonen dat er wel iets geleverd is, maar bijv. de koper ontkent dat. Wat dat betreft kiest OOI altijd de kant van de koper en zal je topic openblijven tot er een oplossing is.
Ja op zich was dit ook mijn insteek tot ik erachter kwam dat ik geflest was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Meteen al het geld terugstorten? Gast, als je zelf een iPhone verstuurt en de koper vervolgens klaagt dat hij een blikje energydrank in een iPhone-verpakking heeft ontvangen ga je toch niet meteen alles terugstorten?Dan ga je toch eerst zelf even nakijken hoe dat kan gebeuren, waar het is gebeurd, of het uberhaupt wel ís gebeurd, etc?
Ik vind het ook eigenlijk raar dat het geld op zich nog zo snel is teruggestort, als een normale verkoper een iPhone á 370 euro opstuurt die vervolgens niet aankomt zou je toch eerst wachten op wat onderzoek in plaats van iPhone weg + geld weg?
Wel interessant topic trouwens.
Was mooi iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef jpjedi het volgende:
Tja en dan heb je een feestje en dan krijg je dit als cadeau:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef jpjedi het volgende:
Tja en dan heb je een feestje en dan krijg je dit als cadeau:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja op zich was dit ook mijn insteek tot ik erachter kwam dat ik geblikt was.
Hey Sjorsquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Sjaakman56 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ken sjors persoonlijk en sta aan zijn kant. Ik heb het topic op verzoek even door gelezen, wat zijn enkele onder jullie toch cool!!! Gezien de stoere reacties, zou ik een groot deel van jullie graag eens ontmoeten. Dit kan bij sjors, er is immers verzorging voor iedereen die wil en speciaal voor jullie is er parkeergelegenheid (wel even je pasje meenemen). Uiteraard is ergens anders ook mogelijk! Ik vraag me af of dit mogelijk is. Het lijkt me enig jullie eens in levende lijve te zien!
Een WGR meet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Sjaakman56 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ken sjors persoonlijk en sta aan zijn kant. Ik heb het topic op verzoek even door gelezen, wat zijn enkele onder jullie toch cool!!! Gezien de stoere reacties, zou ik een groot deel van jullie graag eens ontmoeten. Dit kan bij sjors, er is immers verzorging voor iedereen die wil en speciaal voor jullie is er parkeergelegenheid (wel even je pasje meenemen). Uiteraard is ergens anders ook mogelijk! Ik vraag me af of dit mogelijk is. Het lijkt me enig jullie eens in levende lijve te zien!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Sjaakman56 het volgende:
Hoi allemaal,
Oké. PM me het adres even.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Sjaakman56 het volgende:
Hoi allemaal,
Waarom ga je de politiek niet in kerel!quote:
Gaan we dan samen bij maanlicht Kumbayah zingen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:05 schreef Sjaakman56 het volgende:
Roept u maar wanneer, Meneer dipstaart!
Precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Da´s dat bejaardenhuis toch waar studentenen wonen?
Kom je dan wel gezellig mee Smullen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Dipstaart het volgende:
Nu allemaal pizza bestellen voor Smaragd 47 te Venlo !
Ssssst straks moet ie op feiten ingaan en dan kan ie niet meer stroef lullen.quote:
Mijn respect is geheel wederzijds!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect voor je voor de moeite die je neemt.
Dat zal 1 van de bejaarden zijn! Kom dan mee pizza eten, dan stel ik je voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Dipstaart het volgende:
077 - 3528863 M L M Vandeput
Smaragd 47 5912 SM Venlo
Kloppen deze bijbehorende gegevens ook ?
Feit is dat ie bedrag heeft terugbetaald en in dit topic post.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ssssst straks moet ie op feiten ingaan en dan kan ie niet meer stroef lullen.
Tuurlijk, maak maar geld over. Dan stuur ik een lege doos + energie drank. Dan hebben jullie weer een leuk tijdsverdrijf!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef FireFox1 het volgende:
Sjakie, ik zoek nog naar een Samsung Galaxy S2... Kan ik ook bij jou terecht?
Feit is dat bejaarden vrijwel altijd stroef lullen, excuses!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ssssst straks moet ie op feiten ingaan en dan kan ie niet meer stroef lullen.
Die bejaarden weten van niks of zijn vergeetachtig. Conclusie: niks.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Inlognaam het volgende:
Heb je je medekamerbewoners al gesproken, en wat is daaruit gekomen?
En dus? Getuige zijn internet-geschiedenis is dat zijn gebruikelijke manier om om zijn zaakjes heen te leuteren zodat ie achteraf altijd zijn mantra "Het is niet precies na te gaan hoor, maar het zou kunnen dus je kunt mij niet beschuldigen" weer af kan draaien de volgende keer dat hij tegen de lamp loopt. Hij moet ook wel, want hij staat met naam en toenaam tot in de eeuwigheid in Google Cache.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Feit is dat ie bedrag heeft terugbetaald en in dit topic post.
Wat erg nou.. feit is dat nergens vastgesteld is dat ik een oplichter ben. Slimmeriken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En dus? Getuige zijn internet-geschiedenis is dat zijn gebruikelijke manier om om zijn zaakjes heen te leuteren zodat ie achteraf altijd zijn mantra "Het is niet precies na te gaan hoor, maar het zou kunnen dus je kunt mij niet beschuldigen" weer af kan draaien de volgende keer dat hij tegen de lamp loopt. Hij moet ook wel, want hij staat met naam en toenaam tot in de eeuwigheid in Google Cache.
Die bejaarde zal wel buiten aan het spelen zijn met vuurwerk..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Dipstaart het volgende:
Waarom wordt de verbinding steeds beeindigd als ik het nummer probeer te bellen voor een afspraak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |