Ik dacht ik kom toch even gezellig mee kletsen hier. ( ik ben dus de grote oplichter zoals iedereen mij bestempeld ). Het geld is netjes terug geboekt inmiddels, en ik ben aan het onderzoeken waar de iPhone gebleven is. Zoals de OP aangeeft klopt het gewicht precies met de inhoudt. Daar heb ik even wat dieper over nagedacht, want de kans is zoals de OP aangeeft zo klein dat er bij Post-NL iemand is geweest die EN een weegschaal in de auto had, en een blikje, en meer verpakkingsmateriaal om zo het gewicht te omzeilen. Ik acht de kans in ieder geval klein. Dit is dan ook de grootste reden waarom ik inmiddels het geld terug geboekt heb. Het is nu mijn probleem en niet die van , en daar is iedereen het over eens denk ik.
Ik vind het wel jammer, dat mijn adresgegevens niet vertrouwd, zelfs nadat ik hem heb uitgenodigd om langs te komen, om er in ieder geval over te praten in persoon. Er worden dingen verzonnen over verzorging tehuizen en andere gekke fratsen op dit adres, terwijl dit gewoon mijn echte adres is, en tevens een studentenhuis zoals al vaker aangehaald is. Jammer...
Inmiddels ben ik weer wat verder met het onderzoek, en dankzij het gewicht en onderzoek wat ondertussen al gedaan heeft acht ik zoals ik al zei de kans groot in dat de iPhone eerder verwisselt is, al voor de verzending. Ik kan me herinneren dat ik de dag voor verzending toen het pakket al ingepakt was een paar uur weg ben geweest, en gemiddeld genomen laat ik de deur open van mijn kamer. Ik woon immers het langste op dit adres en in dit huis, en er is in die tijd nog nooit iets geks gebeurt. De kans dat er een medebewoner ( ofwel vrienden daarvan ) wisten van het pakketje is vrij groot. Ik ben dus bang dat, al lijkt me dat zeer moeilijk te bewijzen, dat er ofwel een medebewoner of een vriend daarvan heeft toegeslagen. Me vriendin heeft de telefoon/blikje wat het ook mag zijn, vervolgens verzonden en die heeft misschien niet opgemerkt dat hij open is getrokken en opnieuw is ingepakt ( zoals doet vermoeden ).
Feit is wel dat er naast mij een bewoner van mijn leeftijd (22) woont, die constant 5 vrienden op bezoek heeft, en deze beste jongens zitten niet gezellig monopolie te doen elke dag, maar zitten vaker aan de drugs en soortgelijk. Ik ga natuurlijk iedereen aanspreken die dit huis binnenkomt en verlaat, maar ik ben bang dat dit niks zal uithalen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 02-01-2012 16:49:05 (Naam verwijderd.) ]