Waarom ga je de politiek niet in kerel!quote:
Gaan we dan samen bij maanlicht Kumbayah zingen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:05 schreef Sjaakman56 het volgende:
Roept u maar wanneer, Meneer dipstaart!
Precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Da´s dat bejaardenhuis toch waar studentenen wonen?
Kom je dan wel gezellig mee Smullen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Dipstaart het volgende:
Nu allemaal pizza bestellen voor Smaragd 47 te Venlo !
Ssssst straks moet ie op feiten ingaan en dan kan ie niet meer stroef lullen.quote:
Mijn respect is geheel wederzijds!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect voor je voor de moeite die je neemt.
Dat zal 1 van de bejaarden zijn! Kom dan mee pizza eten, dan stel ik je voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Dipstaart het volgende:
077 - 3528863 M L M Vandeput
Smaragd 47 5912 SM Venlo
Kloppen deze bijbehorende gegevens ook ?
Feit is dat ie bedrag heeft terugbetaald en in dit topic post.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ssssst straks moet ie op feiten ingaan en dan kan ie niet meer stroef lullen.
Tuurlijk, maak maar geld over. Dan stuur ik een lege doos + energie drank. Dan hebben jullie weer een leuk tijdsverdrijf!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef FireFox1 het volgende:
Sjakie, ik zoek nog naar een Samsung Galaxy S2... Kan ik ook bij jou terecht?
Feit is dat bejaarden vrijwel altijd stroef lullen, excuses!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ssssst straks moet ie op feiten ingaan en dan kan ie niet meer stroef lullen.
Die bejaarden weten van niks of zijn vergeetachtig. Conclusie: niks.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Inlognaam het volgende:
Heb je je medekamerbewoners al gesproken, en wat is daaruit gekomen?
En dus? Getuige zijn internet-geschiedenis is dat zijn gebruikelijke manier om om zijn zaakjes heen te leuteren zodat ie achteraf altijd zijn mantra "Het is niet precies na te gaan hoor, maar het zou kunnen dus je kunt mij niet beschuldigen" weer af kan draaien de volgende keer dat hij tegen de lamp loopt. Hij moet ook wel, want hij staat met naam en toenaam tot in de eeuwigheid in Google Cache.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Feit is dat ie bedrag heeft terugbetaald en in dit topic post.
Wat erg nou.. feit is dat nergens vastgesteld is dat ik een oplichter ben. Slimmeriken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En dus? Getuige zijn internet-geschiedenis is dat zijn gebruikelijke manier om om zijn zaakjes heen te leuteren zodat ie achteraf altijd zijn mantra "Het is niet precies na te gaan hoor, maar het zou kunnen dus je kunt mij niet beschuldigen" weer af kan draaien de volgende keer dat hij tegen de lamp loopt. Hij moet ook wel, want hij staat met naam en toenaam tot in de eeuwigheid in Google Cache.
Die bejaarde zal wel buiten aan het spelen zijn met vuurwerk..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Dipstaart het volgende:
Waarom wordt de verbinding steeds beeindigd als ik het nummer probeer te bellen voor een afspraak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |