Hehe, jep. Opzich wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:03 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja gaat ook goed. Bij jou ook zie ik wel op fb als je je cijfers post.
Onhandig rukkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, Ezell, om je even een beeld te geven van hoe mijn vingers hebben gestaan: doe je ringvinger maar eens over je pink heen. Genot he?
Kusje.quote:
Komt door mij waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soort van... Ik ben nu echt heel vrolijk. Waarom weet ik niet.![]()
Gelukkig ben ik links.quote:
Echt?! Ich auch. HIGH FIVE (met je goede hand)!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik links.
Mazzelaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik links.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt?! Ich auch. HIGH FIVE (met je goede hand)!
OMG AANZETTEM NU OEN IKquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Strawberry Fields Forever KB
[..]
[ afbeelding ]
Slecht voornemen. Onzin lullen is het mooiste wat er is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik in het nieuwe jaar minder onzin ga lullen.
Ik doe dat iets té vaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht voornemen. Onzin lullen is het mooiste wat er is.
Onmogelijk.quote:
Hele mooie serie (mijn lievelingsserie) en een hele mooie aflevering.quote:
Haha, mijn vrienden geloven mij nooit meer. Ik heb zoveel kutverhalen verteld dat alles wat ik vertel, ook al is het serieus, onzin voor ze is. Maar veel fantasie hebben is weinig mis mee. Beter dan een fantasieloze saaie doos zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een goede vriendin zegt van wel.Sommige mensen zeggen ook dat ik te veel fantasie heb.
Ongelooflijk, die scene roert me tot in het diepste van mijn zielquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hele mooie serie (mijn lievelingsserie) en een hele mooie aflevering.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, mijn vrienden geloven mij nooit meer. Ik heb zoveel kutverhalen verteld dat alles wat ik vertel, ook al is het serieus, onzin voor ze is. Maar veel fantasie hebben is weinig mis mee. Beter dan een fantasieloze saaie doos zijn.
Inderdaad, echt briljant geacteerd ook. Die onwetendheid van de Amerikanen. De muziek draagt er ook wel aan bij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ongelooflijk, die scene roert me tot in het diepste van mijn ziel
Oja, zo'n figuur zit ook in m'n vriendengroep, die gelooft dan weer praktisch alles wat ik zeg. Die dacht serieus dat ik naar de MBO in Veghel zou gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan heb je ook nog mensen die de onzin geloven. Dat kan best ongemakkelijk worden...
Nog even geduld, dadelijk komt eentje die je wel kent.quote:
echt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog even geduld, dadelijk komt eentje die je wel kent.
Oke, nou ga zo doorquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, jep. Opzich wel.
Dat zijn meestal wiskundecijfers voor ieder van de 6 deeltoetsjes die je kan maken om het tentamen niet meer te hoeven doen.
MR MOJO RISIN'quote:
Ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben, die uitgemergelde mensenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad, echt briljant geacteerd ook. Die onwetendheid van de Amerikanen. De muziek draagt er ook wel aan bij.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, zo'n figuur zit ook in m'n vriendengroep, die gelooft dan weer praktisch alles wat ik zeg. Die dacht serieus dat ik naar de MBO in Veghel zou gaan.
Hoor je vanzelf wel.quote:
il schreeuw al uren dat ik moe ben en toch blijf ik op de bank zitten ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoor je vanzelf wel.
Ja, ik snap je ook nooit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
il schreeuw al uren dat ik moe ben en toch blijf ik op de bank zitten ik:o
Ik ook inderdaad. Ik vind Winters vooral echt super-sympathiek door de hele serie heen. Zullen ze waarschijnlijk ook wel nog benadrukt hebben in de serie, maar volgens veel mensen was hij echt zo: ''hij heeft geen enkel moment geschreeuwd'', merkte een peloton-genoot ooit op volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben, die uitgemergelde mensen
Perfect moment om te gaan slapen dan, mutsje.quote:
Behoorlijk.quote:
Ach komt zo wel tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Perfect moment om te gaan slapen dan, mutsje.
quote:
Nee, ga godverdomme gewoon naar bed.quote:
wrm so gemeen doen tan ;S jeetj,, echt een heekel aan my heb jyquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ga godverdomme gewoon naar bed.
Ik heb een hekel aan het feit dat je zeurt dat je moe bent maar dat je niet gaat slapen. Dat laat mij regelmatig facepalmen en daarom vertel ik je nu even de waarheid want dit is gewoon dom gedrag en keileuk dat je een tas hebt gekocht maar daar kun je morgen ook nog mee spelen dus hup naar bed geen excuses meer het is leuk geweest over en sluiten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm so gemeen doen tan ;S jeetj,, echt een heekel aan my heb jy
IK WAS VANDAAG IN EEN ALTO PLACE JEWEET TOCH ECHT JONGEJONGE WAS LEUK DAAR IK KOCHT EEN TAS
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het feit dat je zeurt dat je moe bent maar dat je niet gaat slapen. Dat laat mij regelmatig facepalmen en daarom vertel ik je nu even de waarheid want dit is gewoon dom gedrag en keileuk dat je een tas hebt gekocht maar daar kun je morgen ook nog mee spelen dus hup naar bed geen excuses meer het is leuk geweest over en sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |