Prima. Met jou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet slapen, dat's wat ik kwam doen.
Long time no see, alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:50 schreef Ezell het volgende:
DANK JE WEL. OEMF, CAPS LOCK EN ZIN OM IEDEREEN EEN FIJN NIEUW JAAR TOE TE WENSEN.niet so schreeuwen vrouwmensssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ezellmens voor jou!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet so schreeuwen vrouwmensss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yikes! Je andere hand dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gebroken vinger gehad, net een week uit het gips. Vinger staat nog scheef en de hand is nog wat slapjes en handjes geven doet pijn, heb een blauwe plek zitten bij m'n knokkels, precies op de plek waar de mensen knijpen. Dus, bij elkaar geen feest.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezellmens voor jou!
Ja, dat lukt bij m'n vrienden nog wel, maar in de kroeg gaat dat een lastiger verhaal worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Yikes! Je andere hand dan?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Gewoon een bitchslap geven in plaats van een hand.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat lukt bij m'n vrienden nog wel, maar in de kroeg gaat dat een lastiger verhaal worden.
Ja gaat ook goed. Bij jou ook zie ik wel op fb als je je cijfers post.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook wel. Hoe gaat ie met de studie?
Lukt het?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
Vind ik leuk. Vind ik ERG leuk. Vind ik HEEL ERG leuk.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |