Dat is waar, ach ik koop morgen wel een nieuw kratjequote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kop op
tis niet altijd feest jonge
Maar stephen king is een auteur geen regisseurquote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef coban het volgende:
Ik ga later als ik groot ben in een stephen king film spelen
Vooral als die vrouw in misery
OMG zij is goed
Hey speedking alles goed mangquote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef speedking het volgende:
[..]
twp!![]()
wanneer heb je me gezien dan?(slechte grap
)
Ja dat kan maar dan moet je wel maandje bikkelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef TWP het volgende:
Kan je jezelf aanleren om genoeg te hebben aan 5 uur slaap per nacht? Normaal ben ik dan gesloopt, maar 9 uur slapen is te lang. Zonde van de tijd enzo.
Stiekem achtervolgen en alles.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef speedking het volgende:
[..]
twp!![]()
wanneer heb je me gezien dan?(slechte grap
)
Idd, vakantie moet je maximaal profijt van halen tochquote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef TWP het volgende:
Kan je jezelf aanleren om genoeg te hebben aan 5 uur slaap per nacht? Normaal ben ik dan gesloopt, maar 9 uur slapen is te lang. Zonde van de tijd enzo.
hahah zat te denken zal k hem terug zetten, maar toen zo van nee ov heeft cast goeie reden om te verlatenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
'Verlaat en verwijder groep' was een goede optie.
Hm. BIKKELE ALS EEN SOLDAAT GVDquote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dan moet je wel maandje bikkelen.
Ja inderdaad. Nu slaap ik gewoon 1/3 van de vakantie. Zonde man.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Idd, vakantie moet je maximaal profijt van halen toch
hahah pas in zomervakantie en chicksquote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
Brood zal nooit meer zijn wat het was.
Ik slaap elke nacht maar 5 uurtjes or 6quote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dan moet je wel maandje bikkelen.
hahah waarom zeg je geen hoiquote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Stiekem achtervolgen en alles.Hoe is 't?
Wilt iemand mij facepalmen svpquote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar stephen king is een auteur geen regisseur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |