zo nu en dan verspreid ik opzettelijk misinformatie. je begrijptquote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef coban het volgende:
FKT2012 AANDACHT
Heb jij facebook?
Ja ik ben nog steeds bezig met stalken en nu ik weet dat je bij het vgz zit weet ik het nog zekerder
Jij bent marco borsato of gerard joling
Vrouwelijke pooier zeg maarquote:Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh God, nee, heb ik iets doms gezegd?
OMG IK KAN NIET GELOVEN DAT JIJ MIJN MAMA BENTquote:Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wtf is dat voor "voornemen"?!
Mijn voornemen: Koop ALLE schoenen.
NU HOOR JE ER NIET MEER BIJ!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hè, waar gaat dit over?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef coban het volgende:
[..]
OMG IK KAN NIET GELOVEN DAT JIJ MIJN MAMA BENT![]()
Haha twp rez was vorig jaar maar een domme havistje, net zoals ik, maar ik was een slimme weetje. Mja hij ging ons verlaten en vwo doen![]()
ah bah vieze hater allesquote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef coban het volgende:
[..]
OMG IK KAN NIET GELOVEN DAT JIJ MIJN MAMA BENT![]()
Haha twp rez was vorig jaar maar een domme havistje, net zoals ik, maar ik was een slimme weetje. Mja hij ging ons verlaten en vwo doen![]()
Oh, nee dat ben ik niet. (Helaas?)quote:
Het is Rezania tochquote:Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef coban het volgende:
[..]
Nog zoiets persoonlijks dat jij niet snapt
Leukie leukquote:
Kan leuk verdienen inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, nee dat ben ik niet. (Helaas?)
You're as cold as iceeeeeeeeeeeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |