De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was net bijna doodquote:
ja. geef je adres maar dan kom ik hem brengenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Wilt iemand de laptop van beneden voor mij halen?
Komt voor elkaar. Jouw wil is mijn wet, weet je nog.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Wilt iemand de laptop van beneden voor mij halen?
schade?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net bijna dood![]()
Harde woei, vrachtwagen opeens opzij, ik uitwijken, vangrail van dichtbij gezien.
Oeh, klote wind.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net bijna dood![]()
Harde woei, vrachtwagen opeens opzij, ik uitwijken, vangrail van dichtbij gezien.
Laat maar ik doe het zelf welquote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. geef je adres maar dan kom ik hem brengen
Waarom klinkt dit alsof ik een slechte gemene dictator ben?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Komt voor elkaar. Jouw wil is mijn wet, weet je nog.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen schade. Vangrail niet geraakt. Ik kan wel rijden hoor![]()
Schrok wel ff. Hyperventileren en autorijden gaat op zich niet samen. Weer wat geleerd
Hij heeft gefaaldquote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg dientje heeft een aanslag gepleegd op huppel
mijn grote teen zegt het
dut het is zo
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg dientje heeft een aanslag gepleegd op huppel
mijn grote teen zegt het
dut het is zo
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
zwaaizwaaiquote:Op woensdag 28 december 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
Goede avond mijn beste heren.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |