Problem solved en een prima TTquote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
jaaaa. komt er nog wat van met die lapo fipo pipo enzo
quote:
quote:
Dank, was even onder druk..quote:Op woensdag 28 december 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Problem solved en een prima TT
ik was bezig, maar was volquote:Op woensdag 28 december 2011 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, en Vikingsmeisje is wel voor het smerige werk
hoe gaat datquote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eigenlijk heb ik het het liefst op zijn Pools...
RTL4?? doe ik ook even een zapje, jullie maken me nieuwsgierig....quote:Op woensdag 28 december 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
*drukt effe op record voor hubbie, vind BFGW ook leuk!!
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeh, veel handenwerk in volle kleine ruimtes
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
RTL4?? doe ik ook even een zapje, jullie maken me nieuwsgierig....
ik zeg alleen maar hoe die polen hier in t dorp zijn. IN de supermarkt betasten ze al het vlees in de vitrine (bleeeeh, ik hoef het dan al niet meer) en wonen met 25 personen in een kamertje van 6 m2quote:
Ik zit nu in het andere draadje Big Fat Gypsy Wedding #7 Grabben en verstoppertje spelen gaat best hard daar, dus even wat minder tijd hier (en kokkie moet toch zombies afschietenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
RTL4?? doe ik ook even een zapje, jullie maken me nieuwsgierig....
ook al rooie lettertjes daarquote:Op woensdag 28 december 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nu in het andere draadje Big Fat Gypsy Wedding #7 Grabben en verstoppertje spelen gaat best hard daar, dus even wat minder tijd hier (en kokkie moet toch zombies afschieten)
ze zijn bijna doodtquote:Op woensdag 28 december 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nu in het andere draadje Big Fat Gypsy Wedding #7 Grabben en verstoppertje spelen gaat best hard daar, dus even wat minder tijd hier (en kokkie moet toch zombies afschieten)
Maar dood is goed genoeg hoorquote:
je kan kiezen HA2, Baby Mama, Rumor has it.... The water horse, WK Darts, Dance with me of Superman returnsquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik heb er vandaag voor mezelf en de kids eens 50 euries tegenaan gemept en nog een extra controller voor de Wii gehaald. Hele middag totaal onverantwoord zitten Wii-en met de kids. Komt Mark thuis, zegt die: en ik dan. Winkel al dicht, van ellende bij de overbuurtjes (die van de kerst kermis) een controller geleend
Dan kijk ik Dance with me supermanquote:Op woensdag 28 december 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je kan kiezen HA2, Baby Mama, Rumor has it.... The water horse, WK Darts, Dance with me of Superman returns
Ik heb vanmiddag met mijn nieuwe tv zitten spelen, wat een monster is datquote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik heb er vandaag voor mezelf en de kids eens 50 euries tegenaan gemept en nog een extra controller voor de Wii gehaald. Hele middag totaal onverantwoord zitten Wii-en met de kids. Komt Mark thuis, zegt die: en ik dan. Winkel al dicht, van ellende bij de overbuurtjes (die van de kerst kermis) een controller geleend
Ja, ik las het ergens, zo'n 3D ding? En hoe is dat nou, de hele dag met zo'n bril op?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag met mijn nieuwe tv zitten spelen, wat een monster is dat
jij wil wat anders van supermanquote:Op woensdag 28 december 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Dan kijk ik Dance with me superman
21cmquote:Op woensdag 28 december 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag met mijn nieuwe tv zitten spelen, wat een monster is dat
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij wil wat anders van superman
Is actieve 3D dus merk je weinig van, behalve dat 2D films diepte krijgen, en je je het leplazerus schrikt bij de trailer van de nieuwe 3D KungFu Panda filmquote:Op woensdag 28 december 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ja, ik las het ergens, zo'n 3D ding? En hoe is dat nou, de hele dag met zo'n bril op?
Jij hebt hem nagemetenquote:
Een actieve?? dus springt telkens heen en weer??quote:Op woensdag 28 december 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is actieve 3D dus merk je weinig van, behalve dat 2D films diepte krijgen, en je je het leplazerus schrikt bij de trailer van de nieuwe 3D KungFu Panda film
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een actieve?? dus springt telkens heen en weer??
Oh, net zoals ik steeds schrik van honkballen op de Wii, dat die bal ineens mijn kant op komt.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is actieve 3D dus merk je weinig van, behalve dat 2D films diepte krijgen, en je je het leplazerus schrikt bij de trailer van de nieuwe 3D KungFu Panda film
ze heeft 'm vast moeten bindenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een actieve?? dus springt telkens heen en weer??
Mijn is maar 55 (inch)quote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Oh, net zoals ik steeds schrik van honkballen op de Wii, dat die bal ineens mijn kant op komt.
wel gaaf zo'n ding, maar ik vind ze veuls te duur nogDe diepte verzinnen ze er hier voorlopig nog maar effe bij. Die 110 ofzo die dat scherm hier is vind ik zat
Mark is een beetje slechtziend denk ik. Ik heb maanden aan dat ding moeten wennen.quote:
43"quote:Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mark is een beetje slechtziend denk ik. Ik heb maanden aan dat ding moeten wennen.
Geen idee hoeveel inchen in centimeters zijn, maar het klinkt mij al groot zat
gaat op de automatisch pilootquote:Op woensdag 28 december 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
daarom kun jij zeker ook niet file parkeren
![]()
![]()
Ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 28 december 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik vind het veuls te groot
quote:
kan ik me voorstellen, maar marc hoeft hem niet te bekijken, als jij hem maar kan vindenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mark is een beetje slechtziend denk ik. Ik heb maanden aan dat ding moeten wennen.
Geen idee hoeveel inchen in centimeters zijn, maar het klinkt mij al groot zat
KOKJEquote:Op woensdag 28 december 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, maar marc hoeft hem niet te bekijken, als jij hem maar kan vinden
Nu pas???quote:Op woensdag 28 december 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik krijg hier hele rare gedachten bij
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zie het helemaal in 3D 60 inch voor me
heb je dan nog steeds www.fuck.nl open staan??quote:Op woensdag 28 december 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zombie worldquote:Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan is het nu een horrorfilm geworden
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb je dan nog steeds www.fuck.nl open staan??
volgens mij heb je dan een honkbalknuppel die op je af komtquote:Op woensdag 28 december 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik moet morgen eens proberen wat de WII doet als ik hem op 3D beeld zetquote:Op woensdag 28 december 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij heb je dan een honkbalknuppel die op je af komt![]()
teveel wii gespeeld
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet morgen eens proberen wat de WII doet als ik hem op 3D beeld zet
O, die beelden van Ceetje wil je ook??quote:Op woensdag 28 december 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet morgen eens proberen wat de WII doet als ik hem op 3D beeld zet
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, die beelden van Ceetje wil je ook??
Laat haar toch lekker een prinsesje voor een dag zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
oh shit, als ik ons Tess haar gang laat gaan, doet ze dit jaar ook haar communie in zo'n jurk
weet je wat dat kost. Daar heb ik een 80 inch 24D TV voor denk ik, inclusief Wii en 5 controllersquote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat haar toch lekker een prinsesje voor een dag zijn
Nee, want prijzen zijn er nooit genoemdquote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
weet je wat dat kost. Daar heb ik een 80 inch 24D TV voor denk ik, inclusief Wii en 5 controllers
ik weet wat mijn eigen trouwjurk gekost heeft, handgemaakt, en daar zat echt niet zo'n blingbling aan en ook niet zoveel meters stofquote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, want prijzen zijn er nooit genoemd
Zelfs hun relatie knippert???quote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij zijn de overburen ook stiekum travellers, die hebben ook knipperlicht![]()
![]()
ik ben getrouwd in een pakje van de nikkermanquote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik weet wat mijn eigen trouwjurk gekost heeft, handgemaakt, en daar zat echt niet zo'n blingbling aan en ook niet zoveel meters stof
soms welquote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zelfs hun relatie knippert???
Ow, ja daar heb ik geen ervaring meequote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik weet wat mijn eigen trouwjurk gekost heeft, handgemaakt, en daar zat echt niet zo'n blingbling aan en ook niet zoveel meters stof
ikke nie, ik had een big fat driel weddingquote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben getrouwd in een pakje van de nikkerman
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja daar heb ik geen ervaring mee
Zelf maken een optie?
Op ebay kijken, wie weet kan je daar wel voor een prikkie een echte - slechts één keer gedragen - travelers-jurk krijgenquote:
Vertelquote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, ik heb vandaag de buurvrouw van dat lieve poesje ook op de donder gegeven!!
eeeeeh, nee, ze heeft haar communiejurkje al gekocht, afgelopen mei, samen met oma in Spanje, een champagnekleurig ballonjurkje. Het kostte wel 25 eurie, maar het is een hartstikke leuk jurkje. Ze wilde het zelf kopen, voor haar "eerste kamunie" Ze was niet op andere gedachten te krijgen. Maar het is ook zo'n blingbling marie, dus er zal nog wel een diadeempje bij moeten vrees ikquote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op ebay kijken, wie weet kan je daar wel voor een prikkie een echte - slechts één keer gedragen - travelers-jurk krijgen
Ow ja, dat had je verteldquote:Op woensdag 28 december 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, nee, ze heeft haar communiejurkje al gekocht, afgelopen mei, samen met oma in Spanje, een champagnekleurig ballonjurkje. Het kostte wel 25 eurie, maar het is een hartstikke leuk jurkje. Ze wilde het zelf kopen, voor haar "eerste kamunie" Ze was niet op andere gedachten te krijgen. Maar het is ook zo'n blingbling marie, dus er zal nog wel een diadeempje bij moeten vrees ik
ik ben niet zo blingbling, vind ik vreselijk eerlijk gezegd. Maar als zij graag een diadeem wil, dan kopen we er gewoon eentje. Je kunt die dingen schijnbaar ook huren hoorde ik van mijn moederquote:Op woensdag 28 december 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dat had je verteld![]()
Ach gewoon zo'n neppertje kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |