T. is gewoon een preutse doos met d'r 'Air mag niet meekijken'.quote:
Je hebt geen blauw bloed, dus je bent bij voorbaat kansloosquote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lekker ik zou zijn als kat.
[..]
Dat kan jij heul niet.
Air niet. An wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. is gewoon een preutse doos met d'r 'Air mag niet meekijken'.
Koninginquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt geen blauw bloed, dus je bent bij voorbaat kansloos
Haar zou ik als kat niet doen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou mia sowieso doen.
Mensen die aannames doenquote:
T, preutsheid zelvequote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. is gewoon een preutse doos met d'r 'Air mag niet meekijken'.
Ik heb ergens een upgrade gemistquote:
Misschien kan ik het wel, maar wil ik het nietquote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen die zelf aan aangeven dat ze niet kunnen garanderen dat hun wederhelft niet meekijkt.
Er is nooit een upgrade geweestquote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ergens een upgrade gemist.
Samen genieten.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
Misschien kan ik het wel, maar wil ik het niet#aannames
Nouja, met zulke mensen wil ik niet eens cammen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien kan ik het wel, maar wil ik het niet#aannames
Onnozelequote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
Neem een schep suiker voor hetzelfde idee.
... en zo ging er wéér een dag zonder seks voorbij, of überhaupt iets dat er op lijkt.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef Tegan het volgende:
Nouja, met zulke mensen wil ik niet eens cammen.
Zoiets heb ik laatst uit de afvoer staan scheppen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Als ik nou iets mis he, dan is het dit wel:
[ afbeelding ]
Jij laat toch niets zien, dus ik mis er niets aanquote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, met zulke mensen wil ik niet eens cammen.
WAAROMMMMM?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Waarom was dit topic uit m'n AT?en waarom duurde het zo lang voor ik het miste?
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik laatst uit de afvoer staan scheppen.
quote:
Is dat schokkend?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef Tegan het volgende:
Owja en bijna de lapo van Tally gemist vorig topic.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef MissMSX het volgende:
Jij laat toch niets zien, dus ik mis er niets aan
Nou ja, het ging me niet op Starbucksquote:
Leg me de groene kleur even uit. Wat is het.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Als ik nou iets mis he, dan is het dit wel:
[ afbeelding ]
Genoeg dingen die erop lijken hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en zo ging er wéér een dag zonder seks voorbij, of überhaupt iets dat er op lijkt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik laatst uit de afvoer staan scheppen.
Ik moet daar nog eens hot chocolate hazelnut halen. Of zouden zulke dingen alleen lekker zijn op vakantie?quote:
Nachtkastje ligt er vol mee?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Genoeg dingen die erop lijken hoor.
Kom op vakantie naar Den Haag.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet daar nog eens hot chocolate hazelnut halen. Of zouden zulke dingen alleen lekker zijn op vakantie?
Dat laatste gok ikquote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet daar nog eens hot chocolate hazelnut halen. Of zouden zulke dingen alleen lekker zijn op vakantie?
Matcha. Groenetheepoederquote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leg me de groene kleur even uit. Wat is het.
Groene ogen. Dik. Nerd.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet hoe je eruit ziet, dus nee.
Jammer, ik win al.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee staatsloten gewonnen. Ik ga 2012 schatrijk tegemoet
Al tijden. Al vind ik het jammer dat ze in Nederland niet die relaxte stoelen enzo hebben zoals je in het buitenland wel hebt. Hier is het echt koffie halen en snel weer naar buiten rennen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Heeft Den Haag nu ook een Starbucksze zitten overal!!
Wat een barbaren hier zegquote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was er zo van slag van dat ik de kotssmiley vergat.
In Utrecht zitten ze ook heel sfeervol op het station.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al tijden. Al vind ik het jammer dat ze in Nederland niet die relaxte stoelen enzo hebben zoals je in het buitenland wel hebt. Hier is het echt koffie halen en snel weer naar buiten rennen.
Ik heb besloten dat ik tussen de twee en vijf ton een huis koop, en boven de vijf ton een huis laat bouwenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben met een poedelprijs van een paar ton ook wel blij hoor.
Ja, want 'we hebben hier niet zo'n koffiedrinkcultuur als in het buitenland'.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al tijden. Al vind ik het jammer dat ze in Nederland niet die relaxte stoelen enzo hebben zoals je in het buitenland wel hebt. Hier is het echt koffie halen en snel weer naar buiten rennen.
I know. Het past prima in de sfeer van de rest van HC.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
In Utrecht zitten ze ook heel sfeervol op het station.
Voor 5 ton koop je tegenwoordig een kartonnen doosquote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik tussen de twee en vijf ton een huis koop, en boven de vijf ton een huis laat bouwen.
Waarom heeft de Coffeecompany het dan wel?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
Ja, want 'we hebben hier niet zo'n koffiedrinkcultuur als in het buitenland'.
Inderdaad ergquote:
ik ga voor een kant en klaar huis. Ben niet zo van het kiezen en regelenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik tussen de twee en vijf ton een huis koop, en boven de vijf ton een huis laat bouwen.
Hier nietquote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor 5 ton koop je tegenwoordig een kartonnen doos
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mia. Hoewel er veel mooie pics van haar zijn.
Owh ja, jij woont in het buitenlandquote:
Met een architect mijn eigen stulpje ontwerpenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ga voor een kant en klaar huis. Ben niet zo van het kiezen en regelen
Ja, dat is andersquote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom heeft de Coffeecompany het dan wel?
Tijd om daar eens voor te gaan zorgen danquote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen Flo foto's op voorraad
quote:
Heb eens een Britse korthaar in de opvang gehad, En ben echt geen kattenmens moet zeggen dat Britse kortharen toch wel wat leuker zijn dan de normale huis tuin en keukenkatquote:
Wij geven de voorkeur aan een baasje wat ruimdenkender is dan jij.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef Tegan het volgende:
Als jullie ooit katten teveel hebben wil ik Mia wel hebben.
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef Tegan het volgende:
Als jullie ooit katten teveel hebben wil ik Mia wel hebben.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij geven de voorkeur aan een baasje wat ruimdenkender is dan jij.
Gemiste kansquote:
Mia begon na 10 jaar pas leuk te wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb eens een Britse korthaar in de opvang gehad, En ben echt geen kattenmens moet zeggen dat Britse kortharen toch wel wat leuker zijn dan de normale huis tuin en keukenkat
Nou, ik niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie hebben toch van die lekkere flinke.
quote:
Nee, maar ooit kon het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |