voorspelbaar is voorspelbaarquote:
dat is 1991quote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef bleiblei het volgende:
Mannekoor Karrespoor.
Ik zat toen op de basisschool.
Is dat niet het jaar van die Andre van Duijn ellende?
Tja, ze zeggen het een en doen het ander.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
Omstreden verordening Guantanamo van kracht
En Obama zou Guantanamo sluiten...herinneren we ons dat nog?
maken we een resort van. voor terroristen .quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
Omstreden verordening Guantanamo van kracht
En Obama zou Guantanamo sluiten...herinneren we ons dat nog?
all inclusive?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
maken we een resort van. voor terroristen .
Nederland zonder r8v2quote:
ga lekker inventariserenquote:Op donderdag 29 december 2011 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
mogge! De vier musketiers in een doods kantoor
ik las 'm ook al ja, ik dacht echt:quote:Op donderdag 29 december 2011 10:12 schreef bleiblei het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2703440/hersenen-krimpen-fastfood.html
Oeps.
Dan hou ik niets meer over na de alcohol en fastfood.
hoor je iets rammelen als je met je hoofd schud?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:12 schreef bleiblei het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2703440/hersenen-krimpen-fastfood.html
Oeps.
Dan hou ik niets meer over na de alcohol en fastfood.
hoest met je koppijn?`quote:Op donderdag 29 december 2011 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoor je iets rammelen als je met je hoofd schud?
ik heb spierpijn van de verkrampte spieren in mijn nek, armen, rug, benenquote:
Oef, dat klinkt niet relaxt. Heb je wel vrij genomen?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb spierpijn van de verkrampte spieren in mijn nek, armen, rug, benen
ja dat heb ik ook altijd tegelijk..quote:Op donderdag 29 december 2011 10:53 schreef ArTiC het volgende:
dus niezen doet best wel pijn kom ik net achter
ik had bedacht dat het gewoon the Terminator isquote:Op donderdag 29 december 2011 11:13 schreef bleiblei het volgende:
Mind die zonnebril in het donker.
Als een echte kerel moet dat natuurlijk wel.
vrij nemen? voor spierpijn?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt niet relaxt. Heb je wel vrij genomen?
Ze gaan trouwens mijn statief opruilen.
Sturen ze alsnog een 3 meter statief op.
En hoofdpijn enzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrij nemen? voor spierpijn?
ik werk wel thuis...da's arbo technisch beter aangezien mijn monitor/bureau hier hoger zijn
Niet beseffen dat die basisbeurs voor 5 jaar is en die HRA voor 30 jaar en dat 2 jaar HRA met een normaal huis overeenkomt met 5 jaar basisbeurs.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
negentienjarige studentjes die reageren op een bericht dat ze wellicht de basisbeurs willen afschaffen, dat ze dan beter de hypotheekrente-aftrek kunnen afschaffen
Nee kut. Je moet beide in stand laten
communicatie!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet beseffen dat die basisbeurs voor 5 jaar is en die HRA voor 30 jaar en dat 2 jaar HRA met een normaal huis overeenkomt met 5 jaar basisbeurs.
Wat studeren die 19 jarige figuren. Vrijetijdskunde ofzo?
heb ik niet? ik eet nauwelijks fastfoodquote:
je hoeft niet meteen naar de ehbo hoor, ze stoppen je vol met verstoppers, dat kun je zelf ook..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef Inu het volgende:
Pffff, voedselvergiftigingwat een hel is dit.. Gisteravond begonnen en nu hopelijk laatste staartje. Als t morgen nog was naar de eerste hulp..
moppie, hoe was t bij t ziekenhuis?
nee, maar er is iets geknapt binneninquote:Op donderdag 29 december 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen naar de ehbo hoor, ze stoppen je vol met verstoppers, dat kun je zelf ook..
Tenzij koorts ed.
Edith: Beterschap
oh, das anders dan..quote:Op donderdag 29 december 2011 12:06 schreef Inu het volgende:
[..]
nee, maar er is iets geknapt binnenin
hou inmiddels al een paar uur een half schaaltje yoghurt binnen
beheerders die klagen over werkverschaffingquote:Op donderdag 29 december 2011 16:21 schreef ArTiC het volgende:
Mensen die achteloos overal op OK klikken, zo hun netwerk vol hebben zitten met spyware en dan verwachten dat wij het gratis fixen
Iets geknapt? Toch niet je blinde darm?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:06 schreef Inu het volgende:
[..]
nee, maar er is iets geknapt binnenin
hou inmiddels al een paar uur een half schaaltje yoghurt binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |