quote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zat ik ook over na te denken maar rijbewijs is ook wel tofen dingetjes voor uitzet ook
ik zie wel
Ah, lijkt op de mijn Bodyshopfaal. Drie douchegels en kennismakingssetgevalding.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een kennismakingssetje gezichtsverzorging en komkommerreinigingsmelk bij de bodyshop![]()
Ik ook, een pannenset, wat borden, een 100 jaar oude magnetron van mijn oma.quote:
Ik ook.quote:
quote:
Ja idd! Dat wou ik ook al zeggenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar !!! De op moet vernieuwd worden
Moet ik alvast een paas-op maken dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar !!! De op moet vernieuwd worden
Alvast een valentijns-opquote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet ik alvast een paas-op maken dan?
Of andere wensen voor wat het nu moet worden?
Ik ga voor 2 dagen geen oud-ende-nieuw-op meer maken.
Hoewel een "hoezee ook in 2012 hebben we shjnsc"op natuurlijk wel kan
Ik was zo blij met Ikea op fietsafstand.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef princess-a het volgende:
Lol, toen ik uit huis ging dacht ik echt dat ik alles had. En toen stond ik daar, wilde ik koken en dacht ik fuuu..
Zoveel kleine priegelige dingetjes die je vanzelfsprekend hebt bij pap en mam thuis, en dan ineens moet kopen
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef princess-a het volgende:
Lol, toen ik uit huis ging dacht ik echt dat ik alles had. En toen stond ik daar, wilde ik koken en dacht ik fuuu..
Zoveel kleine priegelige dingetjes die je vanzelfsprekend hebt bij pap en mam thuis, en dan ineens moet kopen
En dan wel een knoflookpers en vijzel en dat soort dingen die je nooit gebruikt hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Volgens mij gaat mij dat ook gebeuren.
Dikke liefde jaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was zo blij met Ikea op fietsafstand.
Wel hier posten he! Herinneringen ophalenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Volgens mij gaat mij dat ook gebeuren.
Meuk voor in keuken zal ik ook wel nodig hebben ja, veel daarvan werd gemeenschappelijk gebruikt. Maar verder valt het eigenlijk wel mee wat betreft de basisdingen wat ik nog moet (mits koelkast nog leeft).quote:Op woensdag 28 december 2011 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dikke liefde jaBij mijn huidige huis is ie ook super dichtbij, was erg hendig omdat ik hier voor het eerst een eigen keuken heb en dan heb je dus weeer van alles nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |