quote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zat ik ook over na te denken maar rijbewijs is ook wel tofen dingetjes voor uitzet ook
ik zie wel
Ah, lijkt op de mijn Bodyshopfaal. Drie douchegels en kennismakingssetgevalding.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een kennismakingssetje gezichtsverzorging en komkommerreinigingsmelk bij de bodyshop![]()
Ik ook, een pannenset, wat borden, een 100 jaar oude magnetron van mijn oma.quote:
Ik ook.quote:
quote:
Ja idd! Dat wou ik ook al zeggenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar !!! De op moet vernieuwd worden
Moet ik alvast een paas-op maken dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar !!! De op moet vernieuwd worden
Alvast een valentijns-opquote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet ik alvast een paas-op maken dan?
Of andere wensen voor wat het nu moet worden?
Ik ga voor 2 dagen geen oud-ende-nieuw-op meer maken.
Hoewel een "hoezee ook in 2012 hebben we shjnsc"op natuurlijk wel kan
Ik was zo blij met Ikea op fietsafstand.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef princess-a het volgende:
Lol, toen ik uit huis ging dacht ik echt dat ik alles had. En toen stond ik daar, wilde ik koken en dacht ik fuuu..
Zoveel kleine priegelige dingetjes die je vanzelfsprekend hebt bij pap en mam thuis, en dan ineens moet kopen
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef princess-a het volgende:
Lol, toen ik uit huis ging dacht ik echt dat ik alles had. En toen stond ik daar, wilde ik koken en dacht ik fuuu..
Zoveel kleine priegelige dingetjes die je vanzelfsprekend hebt bij pap en mam thuis, en dan ineens moet kopen
En dan wel een knoflookpers en vijzel en dat soort dingen die je nooit gebruikt hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Volgens mij gaat mij dat ook gebeuren.
Dikke liefde jaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was zo blij met Ikea op fietsafstand.
Wel hier posten he! Herinneringen ophalenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Volgens mij gaat mij dat ook gebeuren.
Meuk voor in keuken zal ik ook wel nodig hebben ja, veel daarvan werd gemeenschappelijk gebruikt. Maar verder valt het eigenlijk wel mee wat betreft de basisdingen wat ik nog moet (mits koelkast nog leeft).quote:Op woensdag 28 december 2011 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dikke liefde jaBij mijn huidige huis is ie ook super dichtbij, was erg hendig omdat ik hier voor het eerst een eigen keuken heb en dan heb je dus weeer van alles nodig
Een algemenen iddquote:Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef Diconnected het volgende:
Gewoon een toffen OP met boobs, lakjes, noms, bier en euh?
Bwhehe ja dan kunnen jullie mij lekker uitlachen omdat ik geen vergiet heb om mijn pasta mee af te gieten of mijn aardappels niet kan schillen omdat ik geen schiller heb.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel hier posten he! Herinneringen ophalen
En wanneer je het nodig hebt, ben je het lijstje kwijt.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja dan kunnen jullie mij lekker uitlachen omdat ik geen vergiet heb om mijn pasta mee af te gieten of mijn aardappels niet kan schillen omdat ik geen schiller heb.
En ja:
*schrijft op lijstje*
rijbewijs heb je de rest van je leven wat anaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zat ik ook over na te denken maar rijbewijs is ook wel tofen dingetjes voor uitzet ook
ik zie wel
Handig ja dat je al zoveel hebt! Heb je alweer plannen? Of wacht je nog lekker even?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meuk voor in keuken zal ik ook wel nodig hebben ja, veel daarvan werd gemeenschappelijk gebruikt. Maar verder valt het eigenlijk wel mee wat betreft de basisdingen wat ik nog moet (mits koelkast nog leeft).
Fuuuuquote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En wanneer je het nodig hebt, ben je het lijstje kwijt.
Al-tijdquote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En wanneer je het nodig hebt, ben je het lijstje kwijt.
Ik had nog gevraagd of je wat had gekocht vandaagquote:Op woensdag 28 december 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
EN WAT GAN JULLIE HARD ... ik stond ff eten te maken
Ja daaromquote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rijbewijs heb je de rest van je leven wat ana
Ik vroeg hulp met mijn laptop!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
EN WAT GAN JULLIE HARD ... ik stond ff eten te maken
Als het haalbaar is, wil ik volgend jaar toch wel wat voor mezelf.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Handig ja dat je al zoveel hebt! Heb je alweer plannen? Of wacht je nog lekker even?
Als ik hier weg ga wil ik eigenlijk al mn meubels niet meer, behalve mn bed. Nog maar niet over na denken
Op Groupon zijn vaak vette aanbiedingen! Voor Groningen tenminste dus misschien in andere steden ook? Hier 10 lessen + examen voor ¤250quote:
Goeden tipquote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Op Groupon zijn vaak vette aanbiedingen! Voor Groningen tenminste dus misschien in andere steden ook? Hier 10 lessen + examen voor ¤250
oh! ehmz nou, drie games, een pyamabroek bij hunkemollerquote:Op woensdag 28 december 2011 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had nog gevraagd of je wat had gekocht vandaag
Die zijn er ook voor andere steden, maar nadeel daaraan is dat je niet bij iedere rijschool terecht kunt.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Op Groupon zijn vaak vette aanbiedingen! Voor Groningen tenminste dus misschien in andere steden ook? Hier 10 lessen + examen voor ¤250
wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vroeg hulp met mijn laptop!
Bij hunkemoller hebben ze altijd leukequote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh! ehmz nou, drie games, een pyamabroek bij hunkemollertwee kledingdingen bij de guess ennnnn dat was het wel ff want ik was moe dus ging niet meer verder, morgenavond ben ik namelijk ook weer in de stad
eentje met glitter en nagellakremoverquote:Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij hunkemoller hebben ze altijd leukewelke hebbie?
Goeden buitquote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh! ehmz nou, drie games, een pyamabroek bij hunkemollertwee kledingdingen bij de guess ennnnn dat was het wel ff want ik was moe dus ging niet meer verder, morgenavond ben ik namelijk ook weer in de stad
ik show straks wel op de webcamquote:Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij hunkemoller hebben ze altijd leukewelke hebbie?
sterfquote:Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
eentje met glitter en nagellakremover
Op vrijdag.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Was dat free shipping nou alleen vrijdag? of is het tot vrijdag? /teluiomterugtescrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |