Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
16K!?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik deed laatst met m'n druid tank 16k dps op een boss. Hele groep mages, warlocks weet ik het stond onder me.
Zolang men het leuk vind moet men gewoon blijven spelen, ik hoor niet meer in die groep, maar zal zeker WoW spelers niet afzeikenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:48 schreef Speciman. het volgende:
Saaiheid heerst.... ja omdat jullie WoW spelen ipv een leuk spel
Mjah het vertekende wel een klein beetje, was die warchief of hoe heet die gast. En dan berserk gebruiken als die adds er nog zijn, 3x 40-50k mangle crits, hielp het gemiddelde wel eits omhoog.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
16K!?
Geen idee dat die inflatie zo hoog was.
Welke server zit je?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Junglebeast het volgende:
Tis ook nog vakantie he. Dat merk je altijd. Kijken of ik nog een leuke guild kan vinden tot en met MoP. Mijn huidige is nog saaier dan business class op zondag morgen.
Turalyon.quote:
Ik ook niet. Maar denk dat MoP er rond Mei-Juni is.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Saaiheid valt mee, maar met deze content ga ik in ieder geval niet meer spelen tot november 2012...
Oh de dagen dat ik de dps-lijst aanvoerde in Black Temple met 2.1k dps...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah het vertekende wel een klein beetje, was die warchief of hoe heet die gast. En dan berserk gebruiken als die adds er nog zijn, 3x 40-50k mangle crits, hielp het gemiddelde wel eits omhoog.
Maarja, dps is sowieso slack. Net ff random heroic gedaan, aan het eind 60% damage done, 22k dps overall als tank
.
Noujah, Blizzard kennende mogen we in onze handjes knijpen als ie er voor eind 2012 ligtquote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef Junglebeast het volgende:
Ik ook niet. Maar denk dat MoP er rond Mei-Juni is.
Heb ik ook. Begin 2011 begonnen, voor mij os er nog genoeg content.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:53 schreef KataStrofe het volgende:
En ik vind het nog lang niet saai, maar ik heb ook nog heel veel te doen.. Pas eind WOTLK begonnen, dus nog genoeg oudere content die ik nog kan spelen voor de leuk
Als je het 9 á 10 maanden met dezelfde content moet doen dan is Blizzard heel snel wat subs kwijt. En zeker als Diablo III uit is. En GW2 trouwens ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:51 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Noujah, Blizzard kennende mogen we in onze handjes knijpen als ie er voor eind 2012 ligt
Ik heb net mijn 7e op level 85, en heb al 1178 achievements (12695 points) op m'n main. Ben nu nog bezig met de Battle for Gilneas achievements, maar daarna weet ik ook niet meer wat ik moet gaan doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik snap echt niet dat je je nu al verveeld. Ik ben momenteel mijn 4de char eindelijk naar 85 aan het brengen, dan die nog gearen. Ondertussen mijn main os en ms nog verder gearen en mijn alt (heeft maar 1 spec), ik kan nog tig achievements doen op mijn main, daarna nog eventueel een alt levelen.
Ik speel ook geen beta, dat helpt misschien.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:41 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Account locked. :3
Ben over een tijdje wel weer terug. Nu geen zin meer.
Was 17 december al verlopen. En dat zou alleen nuttig zijn voor DK, die al 78 was. Dus maar 3 levels. De rest van al mijn chars was al 81+.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik had je nog kei veel levels kunnen granten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |