Kan niet naar school/werk wegens omstandighedenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:49 schreef mazaru het volgende:
4 Uur per dag wandelen?? Waar haal je de tijd vandaan?
Uhm.. Update is toch gewoon dat TS een trol is en helemaal niet dik? Zie foto van hem eerder in dit topic.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. Update is toch gewoon dat TS een trol is en helemaal niet dik? Zie foto van hem eerder in dit topic.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
TS goed bezig.
Mensen die wat doen aan een ongezonde leefstijl![]()
Ik zou me meer druk maken om de simpele suikers. Dat zijn de echte dikmakers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.![]()
Toen ik het helemaal zat was dat ik futloos en zonder energie zat ben ik een half jaar, 10 minuten per avond, DDR gaan doen. Dat is met een dansmat voor de tv op een spelcomputer als een triangeljosti staan te stuiteren. Het ziet er echt niet uit, maar als je daar even door die schaamte heen prikt, dan merk je dat je na een tijdje een trap bijna op kunt vliegen.
Ik zou ook wel eens echt goed willen weten welke vetten nu wel prima zijn en welke minder. Ik word er niet veel wijzer uit door al die omega-shit.
En niet elke keer wegen... daar wordt je alleen maar depressief van vind ik. Beter dat je vanzelf merkt dat je kleren losser gaan zitten en je jezelf gezonder voelt.
Frisdrank houden we niet echt van. Hebben we wel , maar gebruiken we amper. We eten allen maar bruin brood. We zijn meer van de ijsthee, melk en water. Ik weet dat in ijsthee ook veel suiker zit. Ik ben er over aan het denken om zelf ijsthee te gaan maken in de lente/zomer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om de simpele suikers. Dat zijn de echte dikmakers.
dus geen frisdrank, geen chocola, geen vruchtenhagel op je brood, geen witbrood etc etc etc
Pure chocolade is minder slecht voor je toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om de simpele suikers. Dat zijn de echte dikmakers.
dus geen frisdrank, geen chocola, geen vruchtenhagel op je brood, geen witbrood etc etc etc
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:56 schreef kovenant het volgende:
zelf gedaan door te doen met beginnen met hardlopen en vol blijven houden , vind het op een gegeven moment nog leuk ook
daarna sportschooltje erbij 1-2 x per week en totaal 20 kg kwijt.
Oh nee, zo bedoel ik het niet. Ik heb inmiddels een week me al perfect aan het dieet gehouden. Vorige week had ik even een vreetbui, maar sindsdien gaat gewoon echt goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:30 schreef twi het volgende:
Zolang je naar snacks blijft kijken met de redenatie "dit is minder slecht", schiet het nog niet heel veel op. Dan blijf je namelijk hangen in de gewoonte van het grijpen naar snacks. Pure chocoa zal minder slecht zijn ja, maar alsnog grijp ik liever een mandarijn of maak ik een smoothie van vers fruit as ik trek heb om te snacken..Het is - buiten feestdagen - voor mij ook maanden geleden dat ik spontaan naar snoep/chocola grijp als lekkere trek snack. Op een gegeven moment interesseert het je ook niet meer.
Ben je ook al langzaam dingen om aan het gooien? Volkorenbrood in plaats van witbrood, fruit in huis halen waar je naar grijpt als je trek hebt, lezen in topics wat andere mensen doen om het roer om te gooien? Waar het kan, je avondeten zo beinvloeden dat je niet 3-4 keer in de week aan de fastfood zit, maar het gewoon relatief gezond houdt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoel ik het niet. Ik heb inmiddels een week me al perfect aan het dieet gehouden. Vorige week had ik even een vreetbui, maar sindsdien gaat gewoon echt goed.
Ach, minider dom dan een vrouw proberen te hosselen door alvast een kinderkamer in te richten voor een vrouw die je leuk vindt, om te laten blijken dat je het niet erg vindt dat ze een zoon heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
TS is dom. Hij heeft een zee aan informatie tot zijn beschikking (het internet), maar komt uiteindelijk niet verder danSonja
Bakker.
Wat? Heeft 100% Rukker dat gedaan??quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:38 schreef twi het volgende:
Ach, minider dom dan een vrouw proberen te hosselen door alvast een kinderkamer in te richten voor een vrouw die je leuk vindt, om te laten blijken dat je het niet erg vindt dat ze een zoon heeft.
Eventuele partner met kindquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Heeft 100% Rukker dat gedaan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |