Ok.quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef welkominspace het volgende:
ik zou het denk ik niet heel erg vinden als die persoon echt leuk is maar anders zou het wel een afknapper zijn denk ik
heb zelf ook een dochter, maar ik hou gewoon niet van andermans kinderen denk ik
quote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef welkominspace het volgende:
ja, ik heb gewoon niks met kinderen
ik heb er wel mee gewerkt enzo maar ze zijn gewoon teveel aanwezig ofzo
ja, dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Hello_Quickie het volgende:
Tijdje terug vond ik het wel overkomelijk dacht ik. Maar daar ben ik inmiddels vanaf gestapt.
Ik wil absoluut geen vent die al 1 of meerdere kinderen heeft.
Ik vind ze toch dermate irritant dat zoiets de relatie zou gaan verpesten denk ik.
alle kinderen zijn vreemdquote:Op zondag 11 december 2011 20:45 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb er weinig moeite mee dus, kom zelf uit een samengesteld gezin. M'n zus 'heeft' ook twee 'vreemde' kinderen.
Waarom?quote:Op zondag 11 december 2011 20:46 schreef babipangang het volgende:
Ik zou het niet willen. Als ik voor kinderen moet zorgen dan alleen mijn eigen kinderen.
Waarom zou je afhaken?quote:Op zondag 11 december 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, dan zou ik afhaken. Geen kinderwens en ook/al helemaal niet van 'een ander'.
Gelukkig ben ik al getrouwd met iemand die deze mening deelt.
Met jou is het altijd lachen. Not. Waarom ga je niet eens kijken in ONZ of KLB?quote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef PfenisBaron het volgende:
Een gleuf die geworpen heeft is afgeschreven, dat is de regel boys. Heel simpel, heel duidelijk.
De zinsnede is wellicht wat ruw, maar in mijn vriendengroep is dat de letterlijke regel en tevens gedeelde opvatting. Derhalve achtte ik het geheel van toepassing op dit topic.quote:Op zondag 11 december 2011 21:38 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Met jou is het altijd lachen. Not. Waarom ga je niet eens kijken in ONZ of KLB?
yeahh ik ben afgeschreven voor jou !! feestjeeeequote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef PfenisBaron het volgende:
Een gleuf die geworpen heeft is afgeschreven, dat is de regel boys. Heel simpel, heel duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |